06 Kasım 2013

Ah çektiğim botlar :)

   Buara bot alacak durumum kalmadı,daha da yeni aldığım için maalesef almamam lazım :D Ama böyle fıstıkları görünce gerçekten bir "ah" çekiyorum... İçlerinden biri mutlaka bir gün benim olacak nihahahaaa :P

Bu bordolara öldüm bittim,tam benlik !! <3


Bu tarz topukların hayranı olduğumu artık az çok anlamışsınızdır zaten :))


Bunun da hastasıyım :)



Bu ise asla giyemeyeceğim ama çok hoş ve seksi bulduğum bir model hihihii ...


Tüm botlar aliexpress sitesindendir.












3 yorum:

Ayşen Aynadakikedi dedi ki...

en güzeli kırmızı olan bence =)

Pınar Selin dedi ki...

ilk üç botu nasıl aratıp buldun söyler misin :D ben de hastasıyım bu botların!! 5. için birikim yapıyorum ^^

Junkhead dedi ki...

Pınar Selin, hepsini de ebay den buldum. Şuan satıcıları hatırlamıyorum tabi ama thick soles, platform boots,punk boots gibi şekillerde aratırsan çıkıyor bu tarzlar :))

Yorum Gönder