11 Ekim 2013

Yeni youtube kanalım

    



   Arkadaşlar, sosyal hesaplarımda sürekli bahsettiğimi bilen bilir. junkheadinpurpleland youtube kanal hesabıma hiçbir şekilde giriş yapamıyordum 1 aydır ve düzelecek gibi de değil. Herşeyi denedim,heryere yazdım ama sonuç çıkmadı maalesef :/ O yüzden umudu kestim ve yeni bir kanal açtım. Artık videolara bu kanaldan devam edeceğim. Heryerde duyuracağım bir süre boyunca tabi daha çok kişiye ulaşmak için. Eski kanalıma hala abone olan arkadaşlar var :(( O kanala giriş yapamadığımdan öylece videolarla kalacak. Silemem de yani durum böyle olunca . Yeni kanal ismimi de biraz farklı yaptım,adres kısmını aynı isimle alamadım zaten eski adresi almış olduğumdan. Yeni videolar çekip yavaş yavaş yükleyeceğim. Umarım eski abonelerimi ,izleyenlerimi tekrar kazanırım. Zaman da alacak olsa artık yapacak birşey yok :) Çünkü video çekmeyi ve sizin yorumlarınızı çok özledim. Hepinizi yeni kanalıma abone olmanız için bekliyorum. Birkaç gün içinde ilk videoyu çekip yükleyeceğim.  Yeni kanal linkim ise bu --->  http://www.youtube.com/user/junkheadspurpleland



10 yorum:

Metalbebek dedi ki...

Üye oldum bile canım :) Eskisi gibi bol bol üyen olsun e mi ? :))

Atolyekedi dedi ki...

Bende diyorum bu kız neden video çekmiyo....Hemen abonen oldum.

Leithy Cat dedi ki...

takibe aldım, bir de belirtmek istedim bir şey şey var. alttaki music player yüzünden sayfan çok geç yükleniyor, insan verem oluyor :(

Junkhead dedi ki...

Metalbebek,sağol yavruum gördüüm muaahh inş. :-*

Atolyekedi, evet valla öyle bir talihsizlik yaşadım,yeniden açayım dedim :)

Leithy Cat, sağol canım ;) Ay evet yaaa music playerdan dolayı mı o ağırlık diyorsun ? Ben de kıl olmaya başladım :D Eskiden böyle değildi sanki,kaldırsam mı naapsam ..

Metalbebek dedi ki...

Gözünü seviyim kaldır onu kuzum ya :D:D

beggummy dedi ki...

Takipteyim yeni video bekliyorum :D Yine Düş'ü dinliyorum :)

Junkhead dedi ki...

beggummy, sağol canım :) Yakında gelecek videolar ;)

Buarada kızlar, music playerı kaldıramadım ya nerden nası eklediysem,araştırdım şablonu falan açtım,gadgetlara baktım ama bulamadım nası kaldıracağımı :))

hipokondriyak dedi ki...

yeniden videolarını izlemek güzel olacak :)

mor rimel dedi ki...

Abonelik tamamdır ;p

özge dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun adaşım bomba gibi gel yeniden:)

Yorum Gönder