14 Ekim 2013

Yeni aşkım botlarım :)

   Bu aybaşında trendyol.com 'un "1 kadın 1 ayakkabı - High K.C" kampanyasından sipariş ettiğim, mükemmelötesi botlarıma bugün kavuştum ! :) Mor ve siyahtan sonra favori rengimin bordo olduğunu,beni sıkı takip edenler bilir . Bu botların orjinalliğini görünce,hiç ihtiyacım olmadığı halde dayanamadım :) Hem bordo,hem de yılan derisi efektli olunca of ki ne off dedim görür görmez. Aslında markayı daha önce hiç duymamıştım ve kalitesinden şüpheliydim ama beklediğimden çok daha iyi çıktı . Görünüm olarak,farkettiyseniz Doc Martens botları andırıyorlar . Doc Martens çok seven ama maalesef fiyatlarından ötürü hep hayal olarak bakan biri olarak,benzerini uygun fiyata alınca çok mutlu oldum hihihii ... Açıkçası onlardan pek de bir farkı yok bence . Çok da rahatlar,bir an önce kombinleyip giymek istiyoruuum :)


Rengi aslında bordo ama hafiften mürdüm-mora da kaçıyor. Benim için daha iyi oldu tabi :P


İçi de siyah kürklü,üşütmeyecek yani bebişlerim kışın hehehh :))








2 yorum:

cansu selin dedi ki...

güle güle giy, ne kadar da sevmişsin yazına yansımış o heyecan :))

hipokondriyak dedi ki...

botlar zaten süper de ben çoraplarını da çok beğendim :)
güzel günlerde giy :)

Yorum Gönder