04 Ekim 2013

Son zamanların favorileri (kozmetik)

 
   Pek yapmıyorum favoriler postları evet ama bu sefer yapasım geldi :) Geçtiğimiz ay ve şimdilerde elimin en çok gittiği, en sık kullandığım ürünleri bir araya getirdim. Bakalım neler varmış ..

   Göz kalemi ve rimelde seçimlerim genelde bunlar oldu :
- Maybelline rocket rimel (bayılıyorum,2 katta cidden roket gibi yapıyor kirpiklerimi:)
- Essence long lasting siyah göz kalemi (hastasıyım zaten hep söylerim,uzun zamandır elimden düşmeyen bir kalem)
- Catrice eyeliner pen (önceki postumda tanıttığım ,sevgili Rukiye'nin hediyelerinden olan eyeliner .Çoook pratik,çok kalıcı,çok seviyorum:)



Farda genelde doğal tonlara gitmiş elim.
- Flormar matte terracotta M108 (aldığımdan beri deli gibi,hemen hemen her makyajımda kullandığım canım farım:)
- The Balm Just this once Jamie (bu da tüm zamanlar favori farlarım arasında,hem doğal hem belirgin duruşu var. Gözümde duruşuna hastayım .Yapısı,kalıcılığı süper !)
- The balm Time balm concealer (yapısı çok yumuşak olmasa da seviyorum,aldığımdan beri hep bunu kullandım.)
- Flormar jumbo eye pencil J10 (Elimde 3 rengi var ama en çok bunu sevdim sanırım.Koyu da açık da değil,orta tonda bir far.Kalıcılık,sürüm,herşey ha-ri-ka! Koşun alın :)



    Allıklarda ise en çok kullandığım ikisi bunlar :
- Golden Rose silky touch 201 (Bu allığı iyi ki almışım diyorum .Tam açık tenlilerin rengi ! O kadar doğal,o kadar tatlı duruyor ki bayılıyorum ! Ne kadar kullandığım da üstünden birazcıcık bellidir zaten:)
- NYX Raisin (En sevdiklerimden yine :)


Rujlarda ise yine artık ezberlediğiniz renkler :)
- Golden Rose perfect shine 218 ( Hayatımın rujlarından oldu .Bu 3.sü sanırım bitecek,yedeğimde hazırda :)
- Loreal caresse Seductive beige (Bu da hayatımın nude ruju efenim.Aşığıyııım <3 İndirimlerde kaptığım 2 yedeğim de beklemede :))





7 yorum:

t.g.f.b.t. dedi ki...

Favorilerin çok güzelmiş farların renklerine bayıldım ,bende essence'in siyah kalemini çok duymuştum alacağım en sonunda:)

Junkhead dedi ki...

t.g.f.b.t., teşekkürleeer ;) Evet farların gözde duruşları daha da güzel. Essence long lasting kalemlere mutlaka bak,koyu kahvesi de pek hoştur :)

beggummy dedi ki...

Şarkı super ya uzun zamandır dinlemiyodum gençliğime döndüm :D

Junkhead dedi ki...

beggummy, Bira ve kahve olduğunu varsaydım :) Hangisi o ? Çünlü 26 şarkı var listede,karışık çalabiliyor :)) En alt sağdaki simgeye basınca açılıyor liste.

Meltem dedi ki...

roket maskarayı çok merak etmeye başladıımmm.. rujler her zamanki gibi mükemmel :) far kullanan biri değilim ama çok doğal duruyor renkleri hoşuma gitti.sık sık yapmasan da favoriler postunu cidden hakkını vermişsin güzel olmuş eline sağlık :)

beggummy dedi ki...

Çoğu zaman bira ve kahve çalıyordu bu sefer düş çaldı :D

ceyda byjade dedi ki...

Harika gözüküyorlar :) şu jumbolardan bi almayan ben kaldım galiba :)

Yorum Gönder