06 Ekim 2013

Son zamanlarda bitirdiklerim ve çöpe gidenler

   Youtube hesabıma halen giriş yapamadığımdan , madem bitenler videosu çekip yükleyemiyorum,o zaman post yapayım dedim çünkü elimde birikmişti çöpler .. Çoğu zaten sürekli,dönüşümlü olarak kullandığım ürünler,bazılarını da bozulduğu ve uzun süredir kullanmadığım için atıyorum. Bakalım neler varmış :)

   Gördüğünüz gibi Isana renksiz dudak nemlendiricilerinden deli gibi bitirmişim :) Rossmann'a gittikçe de alır yedeklerim.Evdeyken sürekli dudak nemlendiricisi kullanırım,bağımlılık oldu artık sanırım. O yüzden de çok çabuk bitiyorlar . Nivea ballı nemlendiriciyi de gayet sevdim.Fotodakinden önce 1 tane daha bitirmiştim. Pembe kaplı Nivea ise baya eski olduğu için attım,kokusu da garipleşmiş. 2 tane de ruj gitti çöpe. Kullanmayacağım ve yine 3-4 sene geçtiğinden atmak istedim. TBS dudak balmının da kokusu kötü olduğu ve yine baya eski olduğu için attım. 2 tane asansörlü Golden Rose kalem de yine çok eski oldukları ve az kaldıkları için gitti :) ELF in siyah kaplı mineral ruju ise zaten kırıktı ve kullanamıyordum,o da katıldı bunların arasına.


Bu fotoda ise daha çok temizlik ürünlerim var. Colgate optik beyaz diş macunundan gayet memnunum. John Freida 1 senedir sürekli kullandığım şampuanım. Saçlarımla başım dertte olduğundan pek etkisini göremiyorum aslında ama seviyorum :) Yine sürekli kullanıp,aldığım köpüğüm New Wave .. Benri koyu renk ojeler için asetonun hastasıyım,deli gibi tüketiyorum bunu da.Şuan elimde 3 yedeğim daha var :D Isana duş jellerini de çok sevdiğimi hep söylüyorum zaten.


Burada ise 2 parfüm. Biri TBS Neroli jasmin,çok sevdiğim parfümlerden. Son %50 indirimde 2 şişe almıştım,biri bitti.Diğerini de kullanmaya başladım ama bunlar eski seriydi maalesef artık satmıyorlar :( Yves Rocher hindistan cevizli parfüm de yine aşklarımdan <3 Bunu bitirdim,yenisine başladım .Kalyon tırnak sertleştirici de yine çok memnun olduğum,etkisini gördüğüm ürünlerden.Bittikçe alıyorum. En sağdaki şey ise baya önce Vanilya Club kutusundan çıkmıştı,transparan pudra ama kullanmıyorum,çöpeee :)


8 yorum:

yabanmersini dedi ki...

bişr sürü sey bitmiş. hayatımda toplasam o kadar lip balm bitirmemişimdir :D mahşallah diyorum'

Junkhead dedi ki...

yabanmersini,bunlar tabi son 1 ayda bitenler falan.Aslında çoğu kişi gibi kısa sürede birşeyler bitiremiyorum :) Lip balmlar konusunda haklı olabilirsin,ama işte evde de dk.başı sürünce bitiyor böyle hehehh..

mor rimel dedi ki...

Oldukça fazla dudak ürünü bitirmişsin ne güzel!
Isana'yı mutlaka denemek gerek bu kadar memnunsan.
Yves Rocher parfümeri zaten efsane. Bittikçe yenilemek gerek!
Kalyon'un oje kurutucusunu kullanıyorum, çok çok memnunum.
Denemediysen tavsiye ederim.

Begum Salurvan dedi ki...

lip balmları görünce ısırıp ısırıp yediğini düşündüm :)) şok oldum yapma etme kilo aldırır bukadarı :)

Junkhead dedi ki...

mor rimel, 2 ruj bitmemişti ama eski baya diye attım :) Dudak balmlarını ise çok fazla kullandığım için çok bitiriyorum evet . Isana'nın Nivea balmlardan farkı yok bana göre.Kalyon oje kurutucusu denemedim elimde Flormar olduğundan.Sağol tavsiye için ;)

Begum Salurvan, ehehh :)) Valla çok bitiriyorum ya sürekli sürünce bitiyor :)

Gözde YA dedi ki...

Bende lipbalmlarım neden bitmiyor diyorum, hemen görünür yerlere çıkarıp bırakacağım gelip gidip süreyim bende :')

Meltem dedi ki...

isana duş jelini sayende tanıdım habire yedekliyorum eminim dudak nemlendiricisine de başlasam duramam :) neroli jasmin den yine bahsetmiştin koştum body shop a ama yoktu yeni değişik isimde bişey önermişti acayip merak ediyorum neroli jasmin kokusunu :( hindistan cevizi her türlü kabulümdür kokusu kenidisi oof yaa güzeldir o da indirim olursa deneyeceğimm :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende evde lip balm surerim ama bitmiyorlar hiç üstelik bu kadar cok gercekten hayatımda bitiremem sanırım :D

Yorum Gönder