05 Ekim 2013

Son kozmetik alışverişlerim

   Son 3-4 günde yaptığım kozmetik alışverişlerim olacak bu postta ;) Öncelikle Watsons ve Gratis'ten aldığım birkaç parça şey var ..

   Benri pamuk ve asetonlar sürekli kullandığım ürünler olduğundan yedekledim. NK marka tırnak koruyucu ojeyi uygun fiyata görünce denemek istedim. Normalde Kalyon tırnak sertleştiriciden çok memnunum ama o bitince bunu deneyeceğim bakalım .. Kozmetik adına da NYC kalem rujlardan ve Essence metal glam farlardan aldım 1 adet. Diğer fotolarda yakından göreceksiniz ;)


Bu fotodakiler ise Rossmann %50 indirimlerinden aldığım birkaç parça şey ile Essence'in yeni ürünlerinden :) Colgate optik beyaz diş macununu severek kullanıyorum.Şuan yeni pakede geçecekken bu ekonomik kutuyu da alıp yedekledim . Normalde tanesi 12-13 tl.iken ben bu 2li kutuyu 10 tl.ye aldım :D Colgate 2li diş fırçası da 6 küsur tl.idi . Her zamanki saç boyamdan da aldım %50 iken .Makyaj temizleyici olarak da senelerdir bu Nivea'yı kullanıyorum,o da yine %50 indirimdeyken yedeklemek istedim.


Bu foto ise 2 alışverişten de aldığım kozmetik ürünleri .. Essence'in yeni rujlarından 2 renk almak aklımdaydı,Ksk Rossmann'da standı dolu görünce hemen 2sini kaptım :) 7.75 tl.ler,yakın zamanda biraz kullanıp postlarını ve swatchlarını yapacağım. Yeni ojelerden de kum efektli olanı koyu renk ışıltılıyı seçtim. 2li paket rimeli ise sırf çok uygun fiyata geliyor,deneyeyim diye aldım. 7 küsur tl.ye geldi 2 rimel,1i bedava imiş yani :) 


Bunlar da far ve rujların açık halleri ;) Gördüğünüz gibi Essence rujların renkler tam benlik :P En soldaki "Barely there", yanındaki ise "Dare to be nude" renkleri .









4 yorum:

BuseYavuz dedi ki...

Hepsini güle güle kullan, çok güzel görünüyorlar :)

beggummy dedi ki...

Güle güle kullan cnm.Ben de dün Rossmann'dan baya bişeyler aldım.Vakit bulabilirsem yazıcam.Her zaman kullanılan diş macunu,orkid,şampuan gibi ürünlerde indirim olması çok güzel.

Junkhead dedi ki...

BuseYavuz, sağol canım ;)

beggummy, sağol canım ;) Seninkileri de merak ettiiim. Evet günlük ihtiyaçlar indirime girince iyi oluyor ya .:))

Yağmur dedi ki...

rimeller çok tatlı gözüküyor, acaba iyi mi denediniz mi?

yagmurkapaliel.blogspot.com

Yorum Gönder