12 Ekim 2013

İndirim alışverişlerim (Watsons/Gratis)

   Bayram indirimlerinden hepimiz de faydalandık ve faydalanmaya devam ediyoruz değil mi ? :) Ben de Gratis indiriminin başladığı ilk gün (Watsons'ınkinin de 2.günü) ,yani perş.günü fırladım gittim . Önce Bostanlı Gratis'e,daha sonra da Ege Park'a gittim. Gratis'ten alacaklarımı Bostanlı şubesinde bulduğum için, Ege Park'ta sadece Watsons'a girdim. Her ikisinden birşeyler almış oldum :))Bakalım neler almışım ..

   Öncelikle Gratis'ten aldıklarıma bakalım :) The Balm Instain allıklardan Houndstooth rengini çok beğenmiştim,geçen indirimde tükendiği için alamamıştım. Onu görünce aldım direk :) 13,5 tl.ye gelmiş oldu. Essence'te indirim yoktu ama ben Stays no matter what serisi kalem farlara bakacaktım.Görünce de bu çok tatlı kahve tonlu olanını aldım. 8 küsur tl.lik bir fiyatı var. Flormar jumbo kalem farlarla baya benzeşiyorlar. O gördüğünüz Chucky formlu şey ise tamamen saçmalamamdan kaynaklı aldığım birşey :D Aslında çocuklar için yüz boyası imiş,açılıyor kapağı ama ben sırf dışı için aldım Chuckyli görünce.Öyle süs olarak durur napalım hehehh .. Sally Hansenlarda da %50 indirim vardı,ilk kez bir ojesini aldım ve Xtreme wear serisinden,bloglarda görüp beğendiğim Flirt rengini aldım.Bu renk sanırım Rimmel'in Black cherry ojesiyle tıpatıp aynı ,ama neyse artık :)) Essence yeni ojelerden de ,hiç mavi ojem yokmuş gibi The boy next door aldım .NK ürünleri de %40 indirimle çok uyguna geldiğinden tırnak sertleştiricisini aldım elimdeki Kalyon bitince denemek amaçlı.

 


Her indirimde stoğuma stok katmak amacıyla aldığım Benri aseton ve pamuklar :D Hepsini de çoook seviyorum,acayip memnunum ve sonuna kadar tavsiyemdir :)


Bunlar da ilk fotodakilerin açık ve yakından halleri ;)


Watsons'tan ise kısa ve öz bir alışverişim olmuş gördüğünüz gibi :) Islak mendiller hariç hepsini de %50 indirimli aldım. Loreal pure zone yüz yıkama jelini denerim diye aldım,7 küsur tl.ye geldi. Maybelline rocket rimeli dayanamadım yedek olsun diye aldım 10 tl.ye düşmüşken :) Maybelline master precise eyeliner peni ise elimdeki eyeliner pen bitince Tr.de olmayan bir marka olduğundan ulaşamayacağım için alternatif olarak aldım,yani o bitince onun yerine geçecek :) Bloglarda yorumları da olumlu görünce aldım gitti. Bu ise 9 tl.ye geldi. Yalnız bu ürünle ilgili birşey yazmak istiyorum,biraz da şikayet diyebiliriz. Maybelline master precise kalemi ilk olarak Gratis'te sordum.Kalemler kısmında %25 indirim etiketi vardı.Ben de görevliye sorayım dedim emin olmak için. Daha sonra görevli bana dedi ki "Bu kalem indirimde 17 tl.ye geliyor" :S Ben dedim "%25 indirim yazıyor orda.Bunun normal fiyatı 17-18 tl.imiş zaten." Kadın da dedi "Onların orjinal fiyatı 24tü zaten,indirim olunca 17 oldu." Ben sinir oldum tabi,direk bıraktım kalemi. Ayrıca kalemlerin fiyat etiketleri içinde bu kaleminki de yoktu. Resmen kandırıyorlar insanları :/ Watsons'ta ise kalemlerde de %50 indirim vardı,oradan aynı kalemi indirimli 9 tl.ye almış oldum,yani orjinal fiyatı 18 tl.imiş . Olayı görüyorsunuz. Gratis indirim zamanları kandırıyor milleti bildiğin. Lütfen bu durumlara dikkat edin arkadaşlar.Biliyorum çok uzattım ama okuyanlar varsa diye belirtmek istedim :)




6 yorum:

Sanem Tanriyar dedi ki...

aldıklarını güle güle kullan da asıl yazma amacım teşekkür etmek. your woman çalıyordu postuna tıkladığımda uzun süre sesin nereden geldiğini bulamadım ama şarkıyı o kadar özlemişim ki çok iyi geldi. teşekkürler...

yabanmersini dedi ki...

güle güle kullan =) Benim de pamuk stogu yapmam gerek =D

uzunincekivircikk dedi ki...

Güle güle kullan. :) dolu dolu bir alışveriş olmuş yine :)

biricitconsungunlugu dedi ki...

gulegule kullan aldıklarını:) chukyi hangi reyondan aldın ayy tam benlik ne oldğunu anlamadım ama :) kesin almam lazım

Junkhead dedi ki...

Sanem, çok mutlu oluyorum böyle yorumlar gelince.Teşekkürleeer ;)

yabanmersini teşekkürleeer ;) Evet stok her zaman iyidir :D

uzunincekivircikk,sağol canım. Evet güzel oldu güzel :))

biricitconsungunlugu, teşekkürleeer ;) Chuck'i yazdım aslında ne olduğunu. Çocuklar için yüz boyası :))) Ama tabi ben sırf dışı için aldım. Karışık ortada bir bölümde duruyordu.

Aysun dedi ki...

Ahh bu indirimler bizi ne yapacak bilmiyorum. :)

The Balm'ın en iyi allıklarından birini almışsın bende bu tarz tonları kullanıyorum.

Şimdiden mutlu, huzurlu bayramlar dilerim :)

Yorum Gönder