26 Ekim 2013

Flormar Passionate Dots koleksiyonu

   Flormar yakın zamanda "Passionate Dots" adlı yeni bir koleksiyon çıkardı ;) Son zamanlarda bloglarda da görmüşsünüzdür. Geçen gün benim de elime bazı ürünler ulaştı ve size bu postta onlardan bahsedeceğim arkadaşlar .

   Öncelikle ürünler böyle çok cici bir makyaj çantasının içinde geldi :) Ambalaj dizaynını,çoğu kişi gibi ben de beğendiğimi söyleyebilirim. Çok şirin ve orjinal olmuş bence. Benim pakedimden 2 ruj,2 oje bir de jel eyeliner çıktı. Seride ayrıca terracotta allık,pudra,bir de 8li far paleti mevcut.


Öncelikle ojelerle başlayayım :) Serideki ojeler dokulu,kum efektli . Bana gelen renkler çok tatlı bir mavi ile siyah .Maviyi zaten hemen ertesi gün sürdüm,şuan da tırnaklarımda siyah olan var hehehh.. Maviyi aşağıdaki fotolarda tırnağımda az ucundan görebilirsiniz. Yazısı ise yarına gelecek ;) Seride bir de tam benlik bir mor var,onu da almayı düşünüyorum . Kuruma hızı çok iyiydi ve tek katta şişedeki rengi verdi mavi olan. 5.50 tl.den satılıyor.


Şimdi gelelim jel eyelinera .. Seride 3 renk var,bana gelen ise değişik bir koyu yeşil. İçinde çok minik mavi ışıltılar mevcut. Fotoları büyütünce görebilirsiniz sanıyorum ;) Yine bunun ambalaj gayet cici olmuş.


Ayrıca bir kolaylık sağlamak için,eyeliner fırçasını üst kısma yerleştirmişler ki bu bence güzel bir fikir olmuş. Eyeliner ı henüz gözümde denemiş değilim ama ilk gün elimde denediğim kadarıyla çok çabuk sabitlenen bir ürün olmadı maalesef. Şöyle söyleyeyim; sürdüm ve 5 dk. sonra hafifçe parmağımı değdirdim ama parmağıma ışıltılar bulaştı,eyeliner da sabitlenmemişti. Yani bu durumda göz kapağımda da pek kalıcı olacağını sanmıyorum. Satış fiyatı ise 15 tl.


Son olarak ise geldik rujlara :) Bana gelen renkler fena :)) Bir tanesi bildiğiniz neon turuncu,çok çoook canlı bir renk. Hayatımda ilk kez denedim böyle renkte bir ruj ve korkunç yani,başka da birşey demiyorum .Diğer rujun rengini beğendim diyebilirim. Kullandığım bir ton olmasa da ,çok hoş bir pembe tonu var bence. Rujların yapılarını baya sevdim.Ne kurutacak derecede,ne de aşırı nemlendirici.Orta ayar olmuş ,iyi olmuş :) Rengini de direk veriyor,baya opak rujlar fotolarda göreceğiniz üzre . Rujların satış fiyatı 15 tl.

Turuncu olan PD23 , pembe ise PD26 numara ;)



Son olarak ise eyeliner ve rujların bileğimde swatchları ;) Ruj ve ojeleri beğendim,eyeliner hakkında olumlu bir düşüncem olmadı diyebilirim .











4 yorum:

hipokondriyak dedi ki...

güzel dudakk :)

uzunincekivircikk dedi ki...

Pembe tonundaki ruj çok hoş görünüyor. Ben de paketimi sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım kullanabileceğim ürünler olur.

Selen dedi ki...

gül kurusu rengindeki rujun numarası ve ismi nedir? çok güzelmiş yahu

Junkhead dedi ki...

hipokondriyak,hehehh teşekküüür :)

uzunincekivircikk, evet canım pembesinin tonu çok hoş gerçekten. Seninkiler de gelsin,bekliyorum postunu ;)

Selen, dalgınlık olmuş unutmuşum noları eklemeyi yahu iyi ki sordun :) PD26 pembe ton olan ;)

Yorum Gönder