11 Ekim 2013

Essence long lasting rujlar (05-06)

   Çoğunuzun bildiği gibi Essence'in yeni ürünleri standlarda yerini aldı yaklaşık 1 ay kadar önce ;) Ben de bu ürünlerden Long lasting rujları çok merak ediyordum ve netten baktığım kadarıyla aklımda 2 tanesi vardı. Bugün size onları tanıtacağım.

   Tabi ki 2 renk de tam benlik doğal tonlar :) Bir tanesi Barely there,diğeri ise Dare to be nude..Öncelikle rujların ambalajına bayıldım . Çok hoşlar :) Ruj kısmına da Essence'in E sini koymuşlar.Çok havalı oldukları kesin !


Renkler ise bunlar :)) Benim favorim Barely there oldu. Diğerinden daha çok yakıştırdım tenime . Yapıları orta karar diyebilirim. Aşırı nemlendirici de değil,kurutucu da değil yani ;) Kokuları yok denecek kadar az. Kalıcılık olarak pek birşey diyemem çünkü ben sürekli ruj tazeleyen bir insanım.


Swatchların bileğimde duruşu ise bu şekilde ;) İkisi de çok tatlı tonlar gördüğünüz gibi. Doğal ton rujları sevenlerin bakmasında fayda var. Soldaki Dare to be nude, sağdaki Barely there. Fotoğrafların hepsi de flaşsız,gün ışığında çekilmiştir :) Bu cici rujlara Essence standlarından 7.75 tl.ye ulaşabilirsiniz .



0 yorum:

Yorum Gönder