17 Ekim 2013

En son izlediklerim (film)

   İzlediğim filmler biriktikçe böyle postlar yapacağımı söylemiştim. Bakalım son zamanlarda neler izlemişim, beğenmiş miyim beğenmemiş miyim :)

   Eskiden yeniye doğru izlediklerim sırasıyla ekledim afişleri :) Chucky'nin son filmi Curse of Chucky gayet güzeldi. Beklediğimden iyi çıktı diyebilirim. Özlemişiz keratayı :) Bazı sahneler baya iyiydi. Chucky hayranları kaçırmasın bence .


Stuck in love da izleme listemde olan bir filmdi. Duygusal-dram türünde diyebilirim. Oyunculukları ve müzikleri çok beğendim. Keyifle,sıkılmadan izlediğim bir film oldu. Tavsiye ederim ;)


Bir diğer merak ettiğim film ise Mud idi. Matthew abimizin oyunculuğu hatrına izledim biraz da. Aslında kötü bir film değil ama bayılmadım öyle. 2 erkek çocuğu ile bir kaçağın dostluğunu anlatıyor kısaca. Oyunculuklar çok iyiydi,özellikle çocuklardan biri ileride çok iyi yerlere gelecek diye düşünüyorum :)


Jules and Jim bir Fransız filmi .. Yanılmıyorsam 64 ya da 67 yapımıydı.Siyah beyaz bir film. Aynı kadına aşık olan 2 dostun hikayesini anlatıyor,biraz karmaşık ilişkiler var filmde.


Son zamanlarda Dark'lı film isimleri pek moda oldu :) Bundan önce Dark Skies ve Dark Circle da izlemiştim. Bu da Dark Touch :) Yine orta ayarda bir gerilim filmi . İzlemeseniz birşey kaybetmezsiniz bence.


Bu da bir Alman filmi . Aslında komedi ama yer yer duygusal anlar da vardı. Keyifle izledim.Vakit geçirmek için iyi bir seçim olabilir ;)


The Conjuring ,2 aydır deli gibi beklediğim,merak ettiğim bir filmdi. En sonunda iyi kaliteli versiyonu nete düştü ve muradıma erdim. Ama pek de beğendim diyemem :) Belki çok fazla film ,gerilim-korku filmi izlediğim için hiç de etkilenmedim. Gece vakti,ışıkları loşlaştırıp izlediğim halde normal bir film izler gibi izledim hehehh .. Bence imdb puanı fazla kaçmış filmlerden biri . En fazla 7 veririm :)


Before Midnight da yine çok izlemek istediklerim arasındaydı. Bu bir üçleme bildiğiniz gibi. İlk 2 filmi izlemiştim zaten,Before Sunrise ve Before Sunset. Bence bu film diğerlerinden biraz daha vasat olmuş.Kötü değil ama yer yer sıkıldığım ,çok uzatmışlar dediğim diyaloglar olmadı değil. Ethan Hawke'ın zaten hastasıyım :) Genel anlamda yine şirin ve duygusal bir film olmuş.


Son izlediğim film ise Compliance ... Amerika'da yaşanan gerçek bir hikayeden alınmış konusu. Psikolojik gerilim türünde ve oldukça değişik bir senaryosu var. Farklı olmuş yani o açıdan . Fena değildi,biraz rahatsız edici sahneleri mevcut. Bu tarzı sevenler izleyebilir ;)













3 yorum:

myownprivatenonsense dedi ki...

çakiyi izledim, eğlenceliydi:)
mud ve conjuring sırada bekliyordu ama yazını okuyunca compliance da eklendi, teşekkürler.

dofa dofa dedi ki...

the conjuring'i aynı heyecanla bekliyordum ama yani düz şeytan çıkarma filmi olmuş. güzeldi ama puanı gerçekten de fazla yüksek kaçmış. before midnight'ı da temmuz ağustos gibi indirmişim alt yazısını bulalı da çok olmuş ama oturup bir izleyemedim. hakkında olumsuz çok yazı gördüm. şimdi compliance'ı merak ettim. akşama fırsat bulursam izleyeceğim. :)

Junkhead dedi ki...

myownprivatenonsense,aslında Compliance öyle süper bir film değil ama senaryo farklı geldi bana,psikolojik gerilim seviyorsan izle derim ;)

dofa dofa, evet ya di mi The conjuring in puan fazla kaçmış :) Before midnight da tüm seri içinde en az sevdiğim oldu.Stuck in love ı da izle derim, çok hoş keyifli bir filmdi ;)

Yorum Gönder