03 Ekim 2013

Catrice eyeliner pen


  Bir süre aradan sonra tekrar selam arkadaşlar :) Biliyorum bu sefer bayadır yoktum ortalıkta .. 4-5 günlük bir seyahatteydim,daha sonrasında da 1 hafta üşengeçlik derken zaman geçti. Buarada halen youtube hesabıma giriş yapamıyorum :((( Umudumu kestim gibi ... Ona da moralim bozuk anlayacağınız . Tüm emeklerim bir anda uçtu gitti resmen .....

   Bu yazımda size çok çooook memnun kaldığım ve beni şaşırtan bir üründen bahsedeceğim. Sevgili Rukiye'nin bana Hollanda'dan getirdiği hediyeler arasında olan Catrice eyeliner pen :) Catrice markasını yurtdışında yaşayan blogger arkadaşlardan duyuyordum hep,bir Alman markası. Sizin de duymuşluğunuz vardır büyük ihtimal. Bu eyeliner keçe uçlu olanlardan. Açıkçası benim daha önce 2 kez keçe uçlu eyeliner deneyimim olmuştu ama sonuç berbattı :/ Hiç renk vermeyen, siyah olduğu halde soluk duran kalemlerdi bana denk gelenler ve o deneyimlerden sonra da bir daha keçe uçlu eyeliner kalemlere yanaşmadım,ta ki arkadaşım bu kalemle beni tanıştırana kadar :)

   Kalemin ucu çok ince de çok kalın da değil,orta kalınlıkta. Böylece harika eyelinerlar çekebiliyorsunuz :) Yani hiç beceremeyen biri bile en düzgün eyelinerı çekebilir bence bu kalemle. Ben mesela kuyruklarda biraz zorlanırdım,kalın olurdu,eşit olmazdı ama bu kalemle gayet düzgün kuyruk da yapıyorum :))

 


Renk verişi ise gördüğünüz gibi gayet siyah. Üstteki fotoda tek geçiş yaptım,altındakinde ise kalınlaştırıp bol sürdüm.


En güzel özelliklerinden biri ise, 1dk.ya bile kalmadan nerdeyse 8-10 sn.ye sabitleniyor ! :) Bu alttaki fotoyu 10 sn.sonra üzerinden peçeteyle kuvvetlice geçtikten sonra çektim . Çok çok kalıcı ve gün sonuna kadar hiçbir bozulma ,akma olmadan aynen sürdüğünüz gibi kalıyor. Bu eyelinerı Tr.de bulmak mümkün değil tabi ki ama ben çok memnun kaldığım için sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım Essence,Nyc gibi Catrice de ülkemize gelir çünkü uygun fiyata çok güzel ürünleri mevcut . Rukiye'ye beni bu eyeliner ile tanıştırdığı için tekrar çoook teşekkür ediyorum .Favori eyelinerım oldu bir anda,benim gibi üşengeçlikten eyeliner sürmeyen biri için biçilmiş kaftan :D




1 yorum:

Meltem dedi ki...

youtube kanalın için cidden çok üzüldüm neden öyle oldu yaa youtube çözemiyor mu problemi? kalem cidden güzelmiş tam benlik yeni yeni başladım zaten eyeliner kullanmaya essence var bende superfine eyeliner şimdilik güzel gidiyoruz :)

Yorum Gönder