06 Eylül 2013

Son giyim ve takı alışverişlerim

   2 hafta Kuşadası'nda kalırım da hiçbirşey almadan döner miyim ,ee hayııır :) Bizim devremülke yakın,sahil pazarımızdan baya birşey almışım . Artık pazarda tezgah deşmeyi,ucuza güzel şeyler almayı sevdiğimi duymayan kalmamıştır. Bu aldıklarımı da çok severek aldım <3 Bakalım o zaman sırayla ...

   Öncelikle tabi ki yüzükleeeer :) Gittiğim yerlerde en azından 1-2 yüzük almazsam olmuyor bilirsiniz . Bu 3 fıstığı seçtim bu sefer de. Kurdeleli olan pek tarzım değil aslında ama duruşu çok şirin geldi. Kurdeleli ve dikenli olanlar 1,5ar tl., nazar boncuklu olan ise 4 tl.idi . Dikenliyi çok sevdim,aldığımdan beri baya taktım.   


Bu hırkanın rengi tam anlaşılmasa da tam bir canlı mor ! Tezgahta kazı çalışması yapar gibi,en diplerden bulup çıkardım :D Mor-siyah kombini görünce gözlerim yerinden fırladı ve tabi ki aldım direk,sadece 5 tl. :) Boyu da dizime kadar geliyor,uzun hırkaları pek severim.


Bu ise ne idüğü belirsiz gibi dursa da, boyu biraz dizüstü olan çok şirin bir kışlık salopet etek :) Tam da bedenime göre ve 5 tl.olunca almamazlık edemedim. Kışın içine dar bluzlarla çook rahat olacak !


Yine 5 tl.lik bir üst .. Daha çok sonbaharlık gibi . Şeffaf,büyüklü küçüklü yıldızlar var üzerinde :)


Bunu ise 3,5 tl.lik bir tezgahtan aldım. Eskitilmiş görüntüde giysileri çok severim. Üzerine kumaş boyasıyla birşeyler yazmayı planlıyorum,böyle dümdüz bırakmayacağım :))


Bu da yine 3,5 tl. :) S beden ama baya bol,salaş bir tunik .. Ben kalitesini ve modelini gayet beğendim. Altına taytlarla da olabilir diye düşündüm .


En sona ise aslanlı kaplanlı üstleri bıraktım :D Aslan,kaplan,kurt,vb. motifli giysileri çok seviyorum ve gördükçe,beğendikçe alıyorum . Bu sefer üçlemişim hehehh ... Hepsi de üstte çok hoş duruyor. İlk tuniğin önü saten tarzı kumaşlardan,kol ve arkası ince penye. Zara Basic yazıyor etiketinde :)) Hepsi de 5er tl.


Favorim ise kesinlikle bu oldu <3 Önü şifon,arkası penye ..







7 yorum:

Metalbebek dedi ki...

O ne idüğü belirsiz eteğe bayıling :)))

Sena Dursun dedi ki...

iyi günlerde giy :)

Müge Ç. dedi ki...

VALLA SUPERLERMIS, KAYNAK TERKOS MU?

Junkhead dedi ki...

Metalbebek,evet çok cici duruyor üstte ya fotoda belli değil pek :D

Sena Dursun,teşekkürleeer ;)

Müge, evet hepsini de çok sevdim. Kuşadası Davutlar sahili pazarından hepsi de :)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan adaşımmmm..

cansu selin dedi ki...

yüzük parmağındaki şirin kurdale yüzükten bende de v ar bayılıyorum çok sevimli

cansu selin dedi ki...

bu arada güle güle kullan :)

Yorum Gönder