17 Eylül 2013

Son alışverişlerim (kozmetik/yüzük)

   Çok güzel parçalardan oluşan bir alışveriş postuyla buradayım ;) Buarada arkadaşlar, size bir haberim olacak . Bir süredir youtube videoları çekemediğimi farkedenler olmuştur . 2 hafta tatil,biraz da üşengeçlik derken baya ara vermiştim ama tam tekrar başlamaya hazırlanıyordum ki bu sefer de youtube hesabımda sorun çıktı :(( Geçtiğimiz çarşamba gecesinden beri junkheadinpurpleland youtube hesabıma giriş yapamıyorum ve youtube a birkaç mail attığım halde sanırım onlar da olayı çözemediler :/ Napacağım bilmiyorum ... Kanalım ve videolarım duruyor ama ben hesabıma giriş yapamayınca hem video ekleyemiyorum hem de aboneliğim olan kanalların yeni videolarını takip edemiyorum,izleyemiyorum ... Çok moralim bozuldu bu duruma . Hesabıma girememe nedenim ise, junkheadinpurpleland kanal adım hiçbir şekilde hesap giriş ya da hesabı değiştir kısımlarında görünmüyor,yokolmuş bildiğin ... Herşeyi denedim, youtube a mail attım, gugılda araştırma yaptım ama sorunu çözemedim. Eğer giriş yapamazsam tüm emeklerim çabalarım boşa gidecek :(((

    Neyse şimdi gelelim neler aldığıma ... Önce dün yaptığım kozmetik alışverişinden başlayayım . Ksk çarşıya gittim ve birkaç ihtiyacım olan şey ile beğendiğim/aklımda olan şeyleri aldım ;)
   John Freida şampuanım azalmıştı, New Wave köpüğüm de öyle. Onları yedekledim . 


Loya'ya girip 2 Golden Rose oje aldım çıktım :D Bu GRler zaten aklımdaydı,mutlaka alacaktım. Görünce de kaptım tabi :) Nude ton olanı birkaç arkadaşta görüp çok beğenmiştim açık ton sevmediğim halde. Ortadaki Flormar matte moru ise yeni gördüm. Bu koyu olan mor değil daha canlı bir mor tonu . Onu da Yücel Parfümeri'den aldım .


Rossmann'dan 2 Essence lip balm aldım. Sarı kaplı olan Ice cream koleksiyonundan. Tüm koleksiyon 3 küsur tl.ye düşmüştü. Bir ojeler bir lip balm kalmıştı zaten,ben de bu lip balmı seçtim. Mor lip balm ise sepette yine 3,5 tl.falandı ve dün denedim bayıldım :D Gidersem 2 tane daha alıp stoklayabilirim. Flormar Jumbo kalem farlardan ise bu 2 renk aklımdaydı. Yücel Parfümeri'de 9.75 tl.iken aldım ikisini de. Normalde 13,5 fiyatları arkadaşlar, haberiniz olsun alacaksanız ;) İkisinin rengine de bayıldım tabi <3


Son olarak ise ebay den aldığım 2 set yüzük :) Bunlar geçen hafta ulaştı elime. Ben bu set yüzüklerden bir türlü alamamıştım. İst.te H&M de denemiştim ama S si dar,M si bol gelmişti uymamıştı parmaklarıma. Ben de böyle 2 set aldım. İlk fotodakilerde bol olanlar oldu,ama diğerlerini çok sevdim . Merak edenler için satıcı şuydu ;)

Bu 8 parçalık set .


Bu ise 11 parçalık idi ama 2 tanesi bol diye anneme verdim .




2 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canım kalın olan yüzük özellikle güzel görünüyor.Oje seçimlerinde mor var yine olmazsa olmaz :)Bu arada hediye çeki çekilişim var beklerim ;)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan adaşım, bu şampuanı baya sevdin ben platin saçlıyken bu markanın şampuan ve kremlerini kullanıyordum öyle bir serisi vardı sonra hiç kullanmadım..

Yorum Gönder