08 Eylül 2013

Smokey göz makyajım


   Dün baya kalıcı bir göz makyajı yaptım . Sizlerle de paylaşmak istedim ;) Cildimde yine pudra,fondöten,vb. yok. Pudrayı göz çevremde kullanıyorum concealer ile birlikte,makyajın kalıcılığını arttırmak için . Nasıl mı kalıcı oldu bu göz makyajı ? .. Öncelikle dediğim ve her zaman yaptığım gibi göz kapağıma concealer üzerine pudra uyguladım. Ten makyajı yapmadığım halde bu uygulamayı hep yapıyorum baz niyetine . Daha sonra Maybelline color tattoo Permanent taupe rengini göz kapağıma uyguladım bir fırçayla . Kaşaltıma Flormar 07 paletteki soldan 2.rengi sürdüm. Flormar siyah jumbo kalem farı ise kalın bir eyeliner çeker gibi üst kirpik dibime sürüp,bir aplikatörle yayıp dağıttım. Hem color tattoo far,hem de Flormar kalem far çok çok kalıcı olduğu,hemen sabitlendiği için,ortaya süper kalıcı bir göz makyajı çıkmış oldu ve saatlerce dayandı diyebilirim ;) Kullandığım tüm ürünler en alt fotolarda mevcut.





Bu da günün detaylarından ;)






3 yorum:

fulya. dedi ki...

cok yakismis! :)

ceyda byjade dedi ki...

Çok güzel olmuş :) Sanada koyu renkli göz makyajları yakışıyor zaten :)

Junkhead dedi ki...

fulya, teşekkürleer ;)

ceyda byjade, sağol canım ,favorim koyu göz makyajları zaten :)

Yorum Gönder