02 Eylül 2013

NYC - Prince Street

  
   Bir sürelik aradan sonra tekrar buradayım arkadaşlar,evime döndüm :)) Yeni bir oje yazısıyla devam ediyorum . Bu oje bana, İngiltere'de yaşayan bir youtube izleyicimden ,başka ürünlerle birlikte hediye gelmişti haziran ayında . NYC ojeler bildiğiniz gibi Watsonslarda satılmakta ama bu renk var mı içlerinde hiç bilmiyorum. Bu tonlarda 2-3 ojem daha var tahmin edeceğiniz üzre,bunun rengi de gayet iyi hoş ama fotoğraflarda da göreceğiniz gibi biraz baloncuklar oluşmuş kuruduktan sonra. Bu sorun bazı ojelerde oluyor,hala nedenini çözemedim. Bir de hafif fırça izi bırakmış. 2 kat sürdüm,kuruma hızı gayet iyiydi. Fotolar flaşlı .. ;)








6 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Daha önce görmemiş olduğum rengi oldukça güzelmiş canım. Güle güle sür :) Metalik ojelerin bir çoğunda fırça izi kalıyor nedense.

Makyaj Blogum dedi ki...

Çok yakışmış tatlım tam senlik bir renk :)

özge dedi ki...

moorrrrrrrr:))
sanırım yok buralarda bu renk denk gelmedim çünkü. Bu arada yurtdışından gelen ruj vardıya sana onu arıyorum hala bayıldım bulursam buldummm diye çığlık atıcam:))

Belle Amie dedi ki...

Ouv, harika bir renk :)

Junkhead dedi ki...

makyaj kelebeği, sağol canım ;) Bu tam metalik gibi değil ama hafif iz kaldı işte .

Makyaj Blogum, sağol canımcım eveeet <3 :)

Adaşım, moooooooooooor :P Ben de görmedim diye hatırlıyorum burda bu rengi. Rimmel'in mor ambalajlı rujunu mu diyorsun ? Onu bir arkadaş bulmuş almış,varmış yani burda :))

Belle Amie, di mii :)

özge dedi ki...

evet evet o ruj ben iki watsonsta bulamadım hayırlısı bulucam inşallah:)

Yorum Gönder