18 Eylül 2013

Mim vakti :)

   Birkaç gün önce sevgili mor rimel beni mimlemişti. Bayadır mim yapmamıştım, o zaman hadi bakalım :) Kendisine teşekkür ediyor,hemen başlıyorum soruları cevaplamaya ...

   - Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı ?
Aklıma tek gelen şey kg.vermem oluyor evet :) 18 kg.yu vermem ,hem de sporsuz,diyetsiz,sadece dikkat ederek ... Benim için mucizeydi bir nevi :)



   - Almayı düşünüp de almadığınız ne var ?
Valla birşeyi almayı düşünürsem genelde alıyorum,o yüzden aklıma birşey gelmedi :) Gözüm yükseklerde değildir hehehh ..



   - Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı ?
Evet var tabi ki de . Beyaz ve açık renk kıyafetler giymiyorum,giyemiyorum. Beyaz toka bile takmam diyeyim,o derece :) Allı,pullu,taşlı,pullu şeyleri de giymem. Kokoş denecek derecede parçalar kullanmam. Kadını basit gösteren tüm kıyafetlerden uzak dururum. Daha vardır da bunlar ilk aklıma gelenler ;)





   - Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar ?
Ohooooo,bunlar say say bitmez. Ben çok fazla şeyden nefret ederim :) Başlasam uzar gider ,o yüzden bana müsade :D



   - Sizi en net tanımlayan kelime ?
Doğal (karakter anlamında)

   - Hayata yeniden gelme şansınız olsa nerede doğmak isterdiniz ?
İzmirimin yeri her zaman ayrı tabi ki burda doğdum,burda ölmek istiyorum ama başka bir yer seçeceksem de Amerika :)



   - Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir ?
Film izler :))) Elinde kolası ve cipsiyle ,nesgayve ve çikosuyla da olabilir .



   - Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "HAYIR" cevabını alsanız ne yapardınız ?
Herhalde diyecek söz bulamaz,kalkar giderim ,napayım :D



   - İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar ?
Bu konuda kafam karışık. Ama bence kader diye birşey var,bir de insanın kendi elde ettiği şeyler var. Kendi elde ettiklerimiz kader sayılmaz :)

   - Aklınızda ilk gelen İngilizce kelime ?
Forever . (ne alakaysa:)

   - İnternette sahip olduğunuz ilk nickname ?
Valla çok iyi hatırlamıyorum ama TeasingGirl veya CrystalBabe idi. Biliyorum çok kıro ahsfadhgfah :D

    Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyoruuum ;)



5 yorum:

Güzel Gül dedi ki...

keyifle okudum canim heleki su nikah masasi olan sorusunda cok güldüm :) güzel mimmis

Mein Blog/Blogum

mor rimel dedi ki...

Canım keyifle okudum cevaplarını.
Çok da merak ettim 18 kiloyu nelere dikkat ederek verdiğini.
Yeni mimlerde görüşmek üzere :)

Sevgiler

luna dedi ki...

Evet ben de merak ediyorum o 18 kg nasıl gitti? Yok hani ben 10 gündür 1,15 dk spor ve diyet yaparak sadece 1 kg verdim. Nooolur söyle

Demet Tokgöz dedi ki...

evet, en merak edilesi konu -18 kg ???????

Junkhead dedi ki...

Kızlar 18 kg.yu öyle kısa zamanda vermedim zaten :) Yaklaşık 1,5 sene sürdü hepsini vermem,sporsuz olduğundan da uzun sürmüştü tabi ama uzun sürede verdiğimden sanırım almıyorum da geri,almadım kg.ları ;) Abur cuburu,fast food,hamurişini kestim. Akşam yemeğinden sonra birşey yememeye çalıştım. O şekilde verdim yavaş yavaş . Kısa açıklaması bu ;)

Yorum Gönder