10 Eylül 2013

Essence-126 & Flormar-IT04


   Bugün böyle bir manikürle karşınızdayım ;) Essence'in en sevdiğim ojelerinden biriyle,Flormar'ın son çıkan serilerinden olan Icy top-04 no ile kombinledim . Normalde beyaz ojeleri kullanmam sürmem,ama koyu renk üzerine fena durmayacağını düşünerek bu beyaz simli-pullu Flormar'ı 2şer tırnakta kullandım. Siz de benim gibi, simli-pullu ojeleri zor çıktığı için sürmeye pek yanaşmıyorsanız, 1-2 tırnağınıza hava katması için sürebilirsiniz. Hem çıkarırken de işkence çekmezsiniz :) Essence'i 2 kat sürdüm, Icy topu ise orta tırnaklarıma 2,serçe tırnağıma tek kat sürdüm. Fotolar flaşlı ...

    Icy top ojelerden 3 tane daha var elimde. Onları da yakın zamanda tanıtacağım ;) Yapısı biraz yoğun,simler pullar orta miktarda geliyor fırçaya,ne çok az ne çok fazla. Kuruma hızı da gayet iyi diyebilirim. Fiyatlarının 2.25 tl.olması lazım .







4 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Çok güzel bir manikür olmuş tatlım.Siyah üzerine uygulanan pullu Top Coat'lar tüm güzelliğini belli ediyor bence.

Sena Dursun dedi ki...

hadi diğerlerini de sür canım merakla bekliyorum

Mutluluk Senin İçinde dedi ki...

Ben bu icy top serisini pek tutmadım ya. Yeni seri olmuş olsun diye çıkarmışlar sanki.Ama senin manikür güzel olmuş canım.

Junkhead dedi ki...

makyaj kelebeği, sağol canım ;) Siyah da daha iyi olur tabi ama bu oje çok koyu bir mavi,lacivert gibi. Koyu olduğundan kombinledim icy top ile :)

Sena Dursun, beklemede kaaal :)

Mügecim, ben zaten bu beyazı almazdım kendim alsam.Flormar'ın yolladıklarından olunca denedim ;)

Yorum Gönder