17 Eylül 2013

En son neler izlemişim (film)

   Buara dizisiz kaldığımdan kendimi daha fazla filmlere vurdum. Günde 2 film izlediğim de oluyor. Deliriyor muyum acaba :D Bakalım en son neler izlemişim, öneriyor muyum görelim ... :)

   Gerilim filmi ararken rastladığım V/H/S ler :) İkisini de indirdim ve ardarda izledim. Haklarında fena şeyler okumamıştım,merak ettim . Aralarında bir bağlantı yok,yani ilkini izlemeden 2.yi de izleyebilirsiniz. Zaten puanlarından da anlarsınız,2.si ilkine nazaran daha sağlamdı bence ve daha kanlıydı. Kanlı filmleri sevmeyenler yanaşmasın :)


Liberal Arts duygusal/komedi türünde. Başrolde HIMYM'daki Tedimiz Josh Radnor var :) Fena bir film değildi,vakit geçirmek için izlenebilir. Simon Killer ise bir festival filmi imiş. Psikolojik/gerilim türünde. Ben özellikle çekimleri ve oyunculukları çok beğendim,ama film birazcık rahatsız edici. Kötü bir film değil kesinlikle.


Disconnect bildiğiniz dram türünde ve teknolojiyi konu alan bir film. Kötü değildi,izlenebilir ama biraz iç sıkıcı. The Abcs of death ... Buna tam olarak film denir mi bilmiyorum ama toplamda 26 kısa filmden oluşuyor ve her birinin yönetmeni farklı . Yönetmenlere alfabeden bir harf verilmiş ve o harfle başlayan bir kelime seçip,o kelime üzerinden bir film çekmeleri istenmiş :) Bu durum benim ilgimi çektiği için izledim. Tür olarak korku/gerilim.Sağlam hikayeler de çok boktan hikayeler de var. Rahatsız edici,herkesin midesinin kaldıramayacağı sahneler de mevcut,uyarayım da :) Ben beğenmedim diyemem, farklıydı .


The ice storm yine dram türünde bir film. Güzeldi ama fazla karanlıktı diyebilirim. İzleyince birşey kaybetmezsiniz ;) Passion'ı oyuncular için izledim aslında. Rachel Mcadams pek severim. Tür olarak gerilim bu da. Aslında biraz daha kasılsa güzel bir film olabilirmiş ama bazı kopukluklar vardı. 10 üzerinden 5 derim buna.


Soldaki görseldeki film Magic magic ... Bu da acayip bir filmdi,konusunun ne idüğü belirsiz biraz :) Garip filmleri sevenler bir izleyebilir :) The house of devil, sakın hataya düşüp izleyeyim demeyin diyorum ! 6.3lük imdb puanına kandım, korku filmi diye izledim ama filmin son 20 dk.sına kadar hiçbir aksiyon yoktu :)


Adore da merak ettiğim bir filmdi. Biraz karmaşık ilişkileri konu alıyor. Oyunculuklar iyiydi ama filme bayıldığımı söyleyemem. Sleeping beauty için de aynı hisler içindeyim. Büyük bir saçmalık olmuş :)


The bling ring ise gerçek olaylardan uyarlanmış. Ünlülerin evine girip eşyalarını çalan bir grup liseli genci konu alıyor. Vakit geçirmelik olarak izlenebilir. Hangover 3ü biraz önce izledim bitirdim. İlk ikisinden kötü olmuş yorumları okumuştum. Buna katılıyorum ben de :) 2-3 sahnede kıskıs güldüm sadece,başka da gülmedim açıkçası ama sonu nostaljik iyiydi :) Alan bir tane hehehh :D


Favori filmimi ise sona sakladım :)) 2 aydır deli gibi beklediğim filmi sonunda izledim a dostlar ... This is the end harika bir komedi filmi olmuş ! Oyuncular zaten bomba :) Seth Rogen ve James Franco'yu pek severim Pineapple Express'ten beri. Uzuuuun zamandır hiç sıkılmadan izlediğim, gülmekten gözümden yaş getiren tek film oldu diyebilirim . Sadece izleyin diyorum :)) 10 üzerinden 10 verdim gitti <3





4 yorum:

mor rimel dedi ki...

Süper bir post olmuş!
Sinema üzerine daha çok yazı bekliyorum!
The abc's of life hayatımda izlediğim en filmdi ya da denemeydi neyse işte!! Bazı bölümler kesinlikle mide kaldıran türdendi.

İzlemediklerimi not aldım ama en önce senden tam puan alan filmi izlemek istiyorum. Bu aralar biraz kahkaha hepimize iyi gelecek diye düşünüyorum.

Sevgiler

Junkhead dedi ki...

mor rimel,sağol canım ;) Senden kaçmaz zaten film postları bilmez miyim hehehh .. İzleyip biriktirdikçe böyle postlar yapacağım artık zaten merak etme :) This is the end çok iyiydi, film bittikten sonra bile hala düşünüp gülüyordum o derece :D

ceyda byjade dedi ki...

Tam da film izlemek isterken senin bu yazın ilaç gibi geldi canım çok sağol şu son favoriyi en kısa zamanda izlemem lazım :)

Junkhead dedi ki...

Ceyda,sevindim ! İyi seyirler o zamaaan ;)

Yorum Gönder