13 Eylül 2013

Bana hediyeler geldiiii :)


   Bugün bir youtube takipçim olan sevgili Rukiye'den paket aldım :) Kendisiyle bir süredir tanışıyoruz. İlk olarak benden MORjinal kolye ve yüzük almasıyla irtibata geçmiştik. Youtube videolarımın hepsini izleyen,sıkı izleyicilerimden biri kendisi. Sonradan Facebook'tan da ekleştik,ara ara konuşurduk . Kendisi Hollanda'da yaşıyor ve 1-2 ay önce bana hediyeler yollamak istediğini söyledi. Eylül ayında bir süreliğine İst.te olacağını ve pakedimi oradan yollayacağını söylemişti. Birbirinden cici parçalarla dolu pakedim ise bugün elime ulaştı <3 Hepsi de Tr.de olmayan ürünler diyebilirim,özenle seçmiş zaten. Mor mor şeyler de cabası :)) Tüm parçaları beyaz bir Clinique makyaj çantasının içine doldurmuş. Açınca ne çıkacağını bilmediğim için çok heyecanlıydım hehehh ..


   Tr.de olmayan markalardan Sleek allık,Gosh far paleti,Nyc lip balm,Catrice göz kalemleri ve Hema göz kalemi.


En çok sevindiklerimden biri de Sleek allık oldu :) En çok tercih edilen Rose Gold rengini almış arkadaşım bana. Çok tatlı bir tonu var,sürünce de öyle durur umarım. Gosh far paletinin renkleri de çok hoş cidden.


Bunlar da kozmetik dışı parçalar . Hollanda simgelerinden sanırım takunyalı anahtarlık (bunu da mor almış hihiii), bir de tarzımı nasıl da iyi bildiğini gördüğüm hoş bir dolamalı bileklik.


Pakette eeeeen çok bayıldığım, koklar koklamaz aşık olduğum Yves Rocher Vanille Noire parfüm !! <3 Bu parfümü bana baya kişi tavsiye etmişti vanilya kokularını sevdiğim için,haklılarmış cidden. Müthiş bir koku,kokla kokla bir hal oldum :) Kullanmaya kıyamam ben bunu :) 3 tane parfüm testerı. Alien pek hoşuma gitti .


Tabi ki paketten ojeler çıkmasa şaşardım :) Rukiyecim oje ve mor manyağı olduğumu bildiğinden 3 tane de oje eklemiş . Hema sanırım Hollanda'ya özel markalardan. Özellikle 2 ve 3.ojeleri sürmek için sabırsızlanıyorum !


Bir de Hollanda manzaralarından oluşan bir kartpostal iliştirmiş çantaya. Arkasına da çok güzel şeyler yazmış,o kadarı da bana kalsın :)


Canım, tekrar çok çooook teşekkür ederim sana. Çok ince düşünceli bir insansın. Blog ve youtube aleminde böyle insanlarla karşılaştığım için çok mutluyum. 




9 yorum:

Moda Evi dedi ki...

ne güzeel:)

Tuğçe Ertürk dedi ki...

hepsini güle güle kullan :) ne kadar ince ve tatlı insanlar var ya ^^

undenied dedi ki...

Vanille Noire kutu kutu stokladığım bir parfüm.
Çok ama çok severim.
Sen de güle güle kullan Özgecim:)

mor rimel dedi ki...

Rukiye gerçekten çok zevkli ve inceymiş.
Paketteki tüm ürünleri çok beğendim.
Güle güle ve keyifle kullan hepsini Junkhead.

**İsteknotu: Sleek allığı benim için de sür!

Junkhead dedi ki...

Moda Evi, eveeet hehehh :)

Tuğçe, sağol canım. Aynen ya !

undenied, valla Vanille Noire müthişmiş,koklar koklamaz aşık oldum <3 Sağol canım ;)

mor rimel, gerçekten de hep zevkime uygun,özenle seçilmiş ürünler. Sağol canım,hehehh tamam allığı sürerken seni de anacağım :))

Renkli Masallar dedi ki...

Özge aldıklarını güzel günlerde mutlu mutlu kullan :) Vanilla noire içeriğinde karamelize olmuş yanık şekerimsi bir koku barındırsa da hoş, ama keşke mandalina eklemeselerdi çok daha iyi olurdu. Allığın rengide çok güzel, zevkli seçimler valla. Keşke Sleek markası ülkemizde de satılsa.

mor rimel dedi ki...

Canım bu arada mimlendin!
Yapmak istersen eğer
http://mor-rimel.blogspot.com/2013/09/eglenceli-mim.html

Sevgiler...

Junkhead dedi ki...

Renkli Masallar,sağol canım ;) Bir youtube izleyicisi arkadaşımdan hediye geldi bunlar,ben almadım :) Parfüm harika valla,allığı da denedim çok hoş duruyor.

mor rimel, sağol canım hemen bakıyorum ;)

Renkli Masallar dedi ki...

hediye olarak aldıklarını anlamında demiştim zaten canım, rica ederim. Yoksa Rukiyenin inceliği olduğunu biliyorum. Ha bir de youtubeden bende izliyorum seni, tarzını beğeniyorum.

Yorum Gönder