08 Ağustos 2013

Yeşil rimelli makyaj

 
  Dün 2 tane video çektim ve bu makyajı yaptım :) Sadece rujumu değiştirdim video sırasında çünkü sonradan gözüme çok soluk geldi göz makyajıyla birlikte .. Pastel renkli rimellerden 3 renk var elimde . İlk çıktığı zamanlar mor ve turkuazını almıştım. Bu yeşil olanı ise Pastel'in Facebook sayfasında bir yarışmadan kazanmıştım :) İtiraf edeyim 2 seneye yakın zaman olmuştur ama daha ilk kez kullandım bu yeşili :)) Yeşil makyaj sevsem de pek tercih etmediğim için bekliyordu çekmecede bu gariban . Yeşil ve kahve tonlarını çok yakıştırdığım için, farları da kahvelerden seçtim. Allık ise yine belki 1-2 kez kullandığım ama rengini çok beğendiğim Flormar blush on 90 numara .. 



Renklerine bayıldığım Mua Undressed paletten seçtim farları ..


Üzerine tik koyduklarımı kullandım. Bej rengi kaşaltı ve göz pınarına uyguladım. Diğer ikisini de kendi çapımda karıştırdım azıcık :)





3 yorum:

burcu y dedi ki...

Cok yakışmış canım güle güle kullan. Bir de Youtube da burcu y ismiyle kanalım var. Ssenin de kanalına aboneyim ama videolarına yorum yapamıyorum? Acaba benim bilgisayarım da mı sorun var?

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Valla bilemedim ki neden yorum yapamıyorsun acaba ya ... Daha önce hiç böyle bir sorundan bahseden olmadı .

burcu y dedi ki...

Yorum yapamıyorum ve begen tuşuna da basamıyorum :( avonun o turuncu rimeli icin yazacaktim :) ben de cok memnunum ve ben de de temizlerken dökülmeler oldu diye :) yorum yapamama durumu ilginc :( yarın bir daha deneyeyim olmazsa. Buradan söyleyeyim beğendiğimi o zaman :) güle güle kullan aldiklarını canım.

Yorum Gönder