03 Ağustos 2013

Watsons indiriminden kaptıklarım

   Bildiğiniz üzre 1-7 ağustos tarihleri arasında Watsonslarda bayram indirimi var ;) Ben de indirim sona ermeden bu postu yapayım dedim ki bilgilenenler olabilir belki ürünler ve fiyatları hakkında. Maybelline,Loreal,Rimmel ve Max Factor kozmetik ürünlerinde %50 indirim vardı. Boyalarda çeşitli indirimler vardı yine . Onun dışında cilt bakım,şampuanlarda da vardı ama onlara yanaşmadım ben . Dün Ege Park'taki Watsons'a girdim . Az ve öz ihtiyacım olan şeylerle çıktım ;)

   Her zaman kullandığım Koleston köpük boyadan 2 tane aldım stokladım. Kor ateşi kızılı rengini kullanıyorum uzun süredir,gayet memnunum. Kit boyalarda 1 alana 2.si 3 tl.idi . Bu köpük boya ve bazı boyalarda ise 2.si %50 indirimliydi. Normalde bu boya Rossmann ve Migroslarda 17 küsur tl.ye satılıyor. Watsons'ta 14 küsur idi. İkisine indirimli 20 tl.vermiş oldum. Bence gayet hesaplı oldu :)


Kozmetik adına da 3 parça aldım. Maybelline One by one rimelin normalinden 1 tane kullanıp bitirdim ve memnundum baya. Bir de bu Satin black olan çeşidi çıkmış. Görevli bunun farkının daha siyah olduğunu söyledi ama saçma geldi yani sonuçta öbürü de siyahtı :D Denerim diye aldım 10 tl.ye düşmüşken. Artık herkesin bildiği hayatımın nude ruju Loreal Caresse Seductive beige i de yine yedekledim. 30dan 15 tl.ye düşmüştü ;) Son olarak ise yine denemek için Maybelline Master Smoky göz kalemini aldım. Kalın bir göz kalemi ve bir tarafında dağıtmak için sünger ucu var. Elimde denedim, sünger uç gayet yumuşak ve güzel yayıyor kalemi. 18 tl.den 9 tl.ye düştü bu da . Bir de lacivert ve mürdüm gibi bir rengi daha vardı.



Benim bu indirimden aldıklarım bunlar oldu . Sizler faydalandınız mı ya da faydalanacak mısınız ? Neler aldınız :)



9 yorum:

SempA~ dedi ki...

sürekli indirimden alınmış şeylerin postlarını görmeye başladım, canım çekti, en kısa zamanda bende gidip alıcam cici şeyler (:

Sumeyye Ozcan dedi ki...

yeniden gitmemek için zor tutuyorum bende kendimi:) güle güle kullan!

Merve Çelik dedi ki...

Ben anca bakınırım böyle ne almışlar diye.Ahh Ahh.Güle güle kullan .

özge dedi ki...

bilmişimmmmm ınstagramda yazmıştım canım sana nude ruju yedekledinmi diye:)) güzel günlerde kullan..

zuhal gündoğdu dedi ki...

Ah ah ben de neler alıcaktım ama bu sefer ki indirimden yararlanamadım. Güle güle kullan:)

Junkhead dedi ki...

SempA, alınanlara bakmak da çok zevkli oluyor ama di mi :)) Bence de bir git mutlaka ;)

Sümeyye, teşekkürleeer ;)

Merve,teşekkürler :) Orda yok mu Watsons ??

Adaşım,eveeet doğru tahmin :) Yazdım instagramdan da zati hehehh :D O ruj olmadan yaşayamam ben artık <3

Zuhal, teşekürleer ;) 7 ağustosa kadar sürüyor indirim :)

Merve Çelik dedi ki...

Malesef canım çok küçük bir yerde yaşıyorum ve babam yıllık izninde sehir dısıda yapamıyorum o yüzden :):)Ama sizin postlarınızı okumakda zevklii .

BeBeĞiM Ve beN dedi ki...

selam ben de sarab kizili ile saclarimi bayadim ama acayip akiyor ya acaba diğer kizllardami oyle ?

Junkhead dedi ki...

BeBeĞiM Ve beN, valla kızıl saçın tek sorunu çabuk akması maalesef :) Uzun süre dayanan bir kızıl boyaya hiç denk gelmedim ama bu köpük boya rengini diğerlerine göre daha iyi veriyor. Akma problemi her zaman yaşanacaktır.

Yorum Gönder