07 Ağustos 2013

The Balm Shady Lady far - Luscious Lani


   Bu farı Gratis'in 4.yaş indiriminden almıştım. Post ve videodan hatırlayan olacaktır ;) Daha önceden elimde 2 tekli farı daha vardı The Balm'ın ve çok memnunum ikisinden de. Gayet kalıcılar, yumuşacıklar <3 1 alana 1 bedava kampanyasında da bir pudra fırçası alıp yanında bu farı bedavaya getirmiştim . Doğal ton farları da koyular kadar seviyorum son 1-2 senedir. Tam sür-çık tarzı bir far bu da.. Bol rimel,allık ve ruj,tamamdır :)



Göz kapağının tümüne uygulanmış hali bu şekilde ;) Gördüğünüz gibi fazlasıyla yumuşak ve doğal bir ton. Beyaz tenliyseniz,bendeki gibi pek belli olmayacaktır ama tatlı bir ışıltı verecektir. Bronz tende veya esmerlerde rengini daha iyi belli edeceğini düşünüyorum. Ayrıca kaşaltı ve göz pınarlarında aydınlatıcı olarak da kullanılabilir. 


Bu da bilekte bir swatch :) Uçuuuk pembe-ten rengi karışımı bir renk bu bana göre . Shady Lady tekli farların orjinal fiyatı 18 tl. Ama indirimlerde çok daha uyguna alıp denebilirsiniz . Kalıcılıklarından çok memnunum. Tozutma minimum seviyede. Yapısına zaten bayılıyorum,sürümü yumuşacık :)





4 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Her makyaja uyabilecek bonus bir renk bence. Güle güle kullan canım :))

makyajlı kareler dedi ki...

Bendede var canım severek kullanıyorum bu farı:)

Junkhead dedi ki...

makyaj kelebeği, aynen canım çok kullanışlı bir renk. Teşekkürleer ;)

makyajlı kareler, evet canım cidden çok hoş bir rengi var :)

t.g.f.b.t. dedi ki...

Rengi çok güzelmiş gerçekten tam sür çık tarzı. Sana da çok yakışmış.:)

Yorum Gönder