25 Ağustos 2013

Son zamanlardan fotoğraflar

   Yaklaşık 10 gündür Kuşadası'ndayım ... Umarım bu cuma evime döneceğim artık :) Ben 4-5 günden fazla evim harici bir yerde zor duruyorum maalesef biraz sıkılıyorum,evimi,İzmirimi özlüyorum :) Millet tatil ister,deniz ister ,ben ise evci :D Blogumla pek ilgilenemedim çünkü nete pek giremiyorum .. Ama instagramdan elimden geldiğince fotoğraf paylaşmaya çalışıyorum . Geçtiğimiz 1 hafta içinde çektiğim bazı fotoğrafları burada da sizlerle paylaşmak istedim . Umarım hoşunuza gider  ..

  Yanımda hiç kitap getirmeyince,ben de geçen gün bunu aldım. 60lı yıllarda,hippi devrimi zamanlarında geçiyor :)


Bu vosvoscuğu da Migros'a gitmek için arabayı parkettiğimizde karşımda görüverdim ve hemen çektim :P


Yüzüğüm yenilerdeeen :) Çok şeker duruyor <3


                           Bu da deniz tipi ile Junkhead :D


Geçen günlerden birinden,kombin detaylarından ...


Dalga fotosu çekmeyi çok severiiim :)

  

Güzelçamlı Kıyı Balık'ta güneşi batırdık ...


Yemek kombinim :P


Bu da daha yakından efeniiim ..



2 yorum:

dofa dofa dedi ki...

güzelçamlı koyları çok güzeldi. yaptınız mı tur? :) geçen sene gittim doyamadım oralara.

Belle Amie dedi ki...

O mor ojeye bayildim ama ben! numarasi kac :)

Yorum Gönder