17 Ağustos 2013

Selaaam ve kısa bir ara :)

   Yaklaşık 2 haftalığına Kuşadası'na gidiyorum arkadaşlar ... Bir süre buralarda olamayabilirim ya da arada ses veririm belli olmaz :) Laptop ve fotoğraf mak.imi yanıma alacağım . Video da çekmeye çalışacağım inşallah .. Dün 4 ay aradan sonra saçlarımı tekrar kısalttırdım ve sonra da boyadım . Uzun zamandır Koleston köpük boya - Kor ateşi kızılı ile boyuyorum ve gayet memnunum . Rengini çok iyi veriyor bence. Bu boyayla yola devam etmek niyetindeyim :) Bir huhuuu diyip saçlarımı da göstereyip gideyim dedim .. 

Not : Buarada bu fotoyu dün akşam vakti ,telefonla ve banyoda çektim,kusura bakmayın lütfen. Instagram'da paylaşmıştım zaten görenler oldu hihihii :)) Bir de 0 makyaj :P

Buarada takip etmek isteyenler olursa instagram adresim : http://instagram.com/junkheadinpurpleland






6 yorum:

Metalbebek dedi ki...

Iyi tatiller canim. Irtibati koparmayalim yaz arada faceden falan :))

7-24makyaj dedi ki...

kuzu saçlarına bayıldım yaa, bu model de enfes olmuş, ayrıca iyi tatiller:)

özge dedi ki...

çok yakışmış tatlım boyuda gayet iyi olmuş..iyi gezmeler bakalım..

Junkhead dedi ki...

Arzucum, sağol yavruum tabi nete girebilirsem buralardayım yine ya bakalım :))

Ayselim sağol :-* Model böyleydi zaten de kısalttırdım işte :D

Adaşım çook teşekküüür :-*

mor rimel dedi ki...

Bu renk herkese gitmez ama sana çok yakışıyor!
Bol bol dinlen ve bol bol yüz!

Sevgiler

luna dedi ki...

Çok güzel olmuşsun Özgecim. Bu model çok yakışıyor sana. Rengi de güzel ama içimden hep patlıcan moruna boyar bu kız diyr grçiyor:))

Yorum Gönder