10 Ağustos 2013

Avon Infinitize Mascara

 

  Son Avon siparişimizde bu maskarayı çok merak edip,denemek için listeye koydum. Son çektiğim kozmetik alışverişi videosunda Avon'dan aldığım birkaç parçayı da göstermiştim ama bloga fotoğraflarla koyma fırsatım olmamıştı. Bu maskarayı öncelikle fırçası çok ilginç göründüğü için merak ettim :) Fiyatı da çok çok uyguna geliyordu. İndirimli 10 küsur tl.iken ,annem Avon yaptığı için bize 8 küsura geldi. Denememek için bir sebep yoktu yani :)
   
   Bir siyah bir de kahverengisi vardı ve ben siyahı tercih ettim. Gördüğünüz gibi ilginç şekilli, plastik bir fırçası var. Plastik fırça sevdiğim için de bu benim için artık oldu tabi ki . Turuncu hoş bir de ambalaj yapmışlar.


Maskaranın kullanımı gayet rahat, sap kısmı oynar olanlardan ve sert değil. Rahat hareket ettirebiliyorsunuz yani . Küçüklü büyüklü kılları var. Kısa-uzun tüm kirpiklerinize ulaşabilmesi için böyle yapmışlar kanımca.


Benim kirpiklerimde duruşu ise bu şekilde ;) 2 kat uyguladım ve çıkan sonuçtan gayet memnun kaldım. Gördüğünüz gibi doğal bir duruşu var, kirpikleri yapıştırıp,topaklanma yapmıyor. Ağırlık hissi de yok diyebilirim. Ama maskarada dolgunluk sevenler bunu pek sevmeyebilir. Dolgunluktan çok uzunluk verip, kirpikleri ayırıyor çünkü. Benim maskarada aradığım şey uzunluk olduğundan benim için sorun olmadı. Uzun ve doğal görünüm arayanlar memnun kalacaktır. Maskarayı henüz sadece 1 kez kullandım ama tek bir kötü durumla karşılaştım. Makyajımı temizlerken, minik minik kıl parçacıkları düştü kirpiklerimden göz çevreme. Tam olarak çözemedim neden böyle olduğunu,umarım ilk kullanımda olan birşeydir sadece. Onun dışında önerebilirim ;)






 

3 yorum:

yabanmersini dedi ki...

alıp almamakta kararsız kaldığım bir ürün. Ayırması benim için artısı. Hem dolgun hem ayrık olan bir maskara lazı m=)

Junkhead dedi ki...

yabanmersini, işte maalesef dolgunluk verenler yapıştırıyor genelde :( Ayrık yapanlar da uzatıyor ve yapıştırmıyor ,deneyimlere göre :)

Meri dedi ki...

Çok güzel gözüküyo bebek <3

Yorum Gönder