08 Temmuz 2013

Yenilerden 2 demet :)

   Son zamanlarda online alışveriş sitelerinden aldığım 2 parçayı sizlere sunuyoruuum :) İkisine de ba-yıl-dım ! Elbise Trendyol Cool&Sexy kampanyasından,çanta ise Daybuyday Frost kampanyasından. Çok çok uygun fiyatlara aldım. Buarada artık ben de instagram dayım arkadaşlar ;) Bu cicileri geldiği gün orda paylaştım bile,takip edenler görmüştür zaten . Takip etmek isterseniz ---> http://instagram.com/junkheadinpurpleland

   Soldaki fotoğraf önü,sağ ise arkası :)


Normal uzun bir elbise gibi durdu bende. Model üzerinde bileğe doğru garip bir uzunluktaydı :)



Yan kısmında da yırtmacı mevcut.


Bu da şeker mi şeker çizgiroman çantam :)))








4 yorum:

Sheena Punk dedi ki...

güle güle kullan ikisini de! çantaya bayıldım. tek kelimeyle bayıldım :)

sevda s. dedi ki...

İkisi de birbirinden güzelmiş. Güle güle giy, kullan :)

ASLIHAN KARAASLAN dedi ki...

ÇANTAYA BAYILDIM:)

Alışveriş Delisy dedi ki...

İkiside çok güzel ablacım güle güle kullan :))

Yorum Gönder