26 Temmuz 2013

Rimmel Moisture Renew - Sloane's Plum

   Bu benim Rimmel'den olan tek rujum :) İngiltere'de yaşayan videolarımın sıkı takipçisi bir bayan,geçtiğimiz haftalarda youtube'tan tanıştığım çok sevdiğim bir arkadaşım aracılığıyla bana tamamı mor renk kozmetik ürünlerinden oluşan bir hediye pakedi yollamıştı. Cümle uzun olduğundan tam toparlayamadım ama :) İngiltere'de yaşayan arkadaşım Sevda'ya yollamış önce bu pakedi,Sevda ile görüşeceğimizi biliyormuş sanırım. Sevda ile görüştüğümüzde de bana verdi,tabi çok şaşırdım o an .. İşte o mor cicilerin arasında bu ruj da vardı . Henüz sürüp dışarı çıkmadım ,mor seviyorum ama mor ruj süremiyorum hehehh :) Aslında çok güzel bir rengi var bu rujun . Yapısı yumuşacık,çok nemlendirici. Hafif de bir kokusu var ki çok tatlı .. Koyu renk rujların çok yumuşak yapıda olmasını pek sevmiyorum açıkçası,çünkü dişlere veya dudak çevresine bulaşma ihtimali daha fazla oluyor. Daha sürerken bile bulaşıyor diyebilirim. Koyu renk rujların daha mat ve kuru yapıda olmaları bence daha iyi oluyor .


    Bu seri Tr.de de var bildiğim kadarıyla Watsons'larda tabi ki ;) Ama bu renk var mı hiçbir fikrim yok. Ben bu rujların ambalajını da çok beğeniyordum doğal olarak, çok hoş cart mor bir kabı var ..
   


Bilekte swatchı bu şekilde :


Bu da dudağımda duruşu :) Bu fotoğrafta sanki mavi yansımalı gibi çıkmış değil mi ?


Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum ama Rimmel rujlar uygun fiyatta oluyor. Tahminen 11-13 tl.civarıdır ;)


7 yorum:

özge dedi ki...

çok yakıştırdım adaşım bu arada o videoda ben koyu ruj sürmüyorum dedinya neden? çok yakışır sana ve sen zaten koyu renk seviyorsun cıvıl cıvıl şeyleri sevmiyorsun tam senlik bence bu rujlar..

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım ;) Koyu renk ruj seviyorum ama alışamadım hala tam olarak sürmeye yav :) Beyaz ten olunca çok kendini gösteriyor koyu renkler . En azından videolarda falan sürüyorum hehehh ..

LensMakyaj Blogu dedi ki...

Renk çok hoş, tam sonbaharlık. Bu tür rujların dişlere bulaşmasını engellemek için sürdükten sonra peçeteyle fazlasını almak işe yarıyor. :) Güzel günlerde kullan, yakışmış.

Atölye kedi dedi ki...

Bittim bu ruja süper videoyuda izlerken bayılmıştım zaten, çok ta yakışmış. Güle güle kullan canım

Junkhead dedi ki...

Cansucum sağol yakıştırdığın için ;) Böyle fazla nemlendirici rujlar daha sürerken bile bulaşıyor işte,fazlasını alınca da yumuşak yapıda olduğu için çoğu gider dudaktan :)

Atölye kedi, nerelerdesin sen,özlemişim yorumlarını yahu :) Sağol canıım ;)

Merve Çelik dedi ki...

Imm renk çok hoşş .Bu tonların sana cok yakıstıgını da hepimiz biliyoruz .Benim için tam sonbaharlık :)

Mutluluk Senin İçinde dedi ki...

Renk tam senlik. Dudağında da güzel durmuş canım.Bu serinin yapısını çok seviyorum ben de soft coral rengini kullanıyorum.İyi günlerde kullan.

Yorum Gönder