02 Temmuz 2013

Rimmel Coctail Color - Apple berry smoothie


   Uzuuun zamandır oje yazısı hazırlamamıştım. Bu muhteşem renk ile geri döneyim dedim :) Rimmel Coctail Color serisinden bu maviyi seçmiştim ve ilk kez sürdüm. BA-YIL-DIM !! İnsanın gözleri kamaşıyor bu ojeye bakarken. Bu seride 5 renk vardı. Turuncu,kırmızı,mor,yeşil,mavi . "Hayret neden mor almadın?" diye soranlarınız olursa,evet almadım çünkü o morun benzerleri bende mevcuttu :) Ben de seçimimi bu mavişten yana kullandım. Sürümü,yapısı,kuruma hızı gayet iyi. Ben sevilmeyecek bir yanını bulamadım bu ojenin :) Fiyatı 5 tl. civarı olmalı. 2 kat sürdüm ve ilk 2 foto hariç geri kalan flaşlı çekim .










10 yorum:

Metalbebek dedi ki...

Maviş maviş, hoş bi ojeymiş :)

kontes dedi ki...

yüzükle süper uyummm <3

makyaj kelebeği dedi ki...

Çok yakışmış canım. Güle güle kullan. Bu seriyi Flormar'ın Miracle serisine benzettim. Miracle elimde bolca olduğundan da almadım. Mor ve mavi en beğendiğim renkler oldu benimde. Sevgiler,öpücükler :)

Şebnem Deniz dedi ki...

rengi harika gerçekten yazdım aklıma :)
yalnız ellerine de maşallah demek istiyorum :)

Junkhead dedi ki...

Metalbebek, evet mavinin tonu okyanus gibiii :)

kontes, sağol yavruum :-*

makyaj kelebeği, teşekkürler canım ;) Ben de Miracle ve GR magic color lara benzettim aynen. Ama bu mavi tonu ışıltılı yokmuş meğer bende,değişik geldi bu :))

Şebnem Deniz, mutlaka bak,harika bir mavi ;) Çok teşekkürleer :)

little butterfly dedi ki...

pek güzel bir mavi :)

bir makyaj blogu yazarı işte dedi ki...

Rengi çok güzel. Sırf şarkı bitmeden kapatmayayım diye 1 saattir blogunu açık tutuyorum :)

Junkhead dedi ki...

little butterfly, evet öneririm ;)

bir makyaj blogu yazarı işte, hehehh çok sevindiiim şarkıları beğenmene :)

*ssdesignbutik dedi ki...

hayatta her an hersey olabilir süper!! ojelerin rengi çook güzel sana bu renklerde yakışıyor sana hersey yakısıyor :D

Junkhead dedi ki...

Senemcim, evet o söz benim favori sözlerimden :) Oyy teşekküüür ama herşey yakışmıyor abartma hahaa :D

Yorum Gönder