20 Temmuz 2013

Gratis indirim alışverişim

   Bildiğiniz gibi 19-20-21 temmuz günleri Gratis'te 4.yaş indirimi var . Ben gitmeyi düşünmüyordum aslında alacağım birşey olmadığından ama dayanamadım gittim bugün :) Her zaman aldığım,kullandığım Benri koyu renk ojeler için olan aseton ve yuvarlak pamuğundan 2şer tane kaptım. Bu asetona bayılıyorum cidden, bitirdikçe stokluyorum dönüşümlü olarak ,çok çok memnunum ;) Gratis'in kendi ürünlerinde %40 indirim vardı. Body&Care duş jelini koklayınca da kayıtsız kalamadım. Devasa bir duş jeli ,1000 ml.lik :)) Hindistan cevizi ve vanilya kokusu bir arada olunca tam benlik dedim kaptım onu da.9 tl.den 6 küsura indi sanırım. The Balm'dan da biraz almış olmak için aldım. Pudra fırçasını ödedim, tekli far bedavaya geldi. Tekli farlarından 2 tane daha var bende,çok  memnunum. Bu aldığım ise Luscious Lani rengi . Fırçası da pofuduk,yumuşacık . Siz neler aldınız ? :)






3 yorum:

Tuğçe Ertürk dedi ki...

indirim olunca insan gitmeden yapamıyor cidden, kötü alıştık :D bende pamuk depoladım bu sefer bir kaç ufak şey daha aldım ,makyaja yönelik pek birşey almadım :)

Junkhead dedi ki...

Tuğçe aynen ya,buara Gratis sık indirim yaptı bir de :) Neyse ucuz atlattık :)) Artık ihtiyacımız birşey de kalmadı ki,anca stok yapıyoruz :D

svieri doroga dedi ki...

Canım fırça nasıl acaba? Bana sert geldi ama sana sorıyım dedim ;)

Yorum Gönder