09 Temmuz 2013

Gabrini matte-m08 & GR Jolly jewels-123 kombinim

   
   Buara koyu renklerden gidiyorum :) Çoğu kişinin aksine ben yaz-kış diye ayırmam ojelerimi . Koyu tonları her daim sürerim ,bilen bilir :) Bu Gabrini ojeyi geçenlerde almıştım,bordosuyla birlikte. Kanımca bu seriyi yeni çıkartmışlar. Şişeleri çok hoş bence. Fırçası ise yassı olanlardan. Ben yassı fırçalı (flat brush) ojeleri seviyorum zaten. Sürümleri daha kolay ve rahat oluyor. Yapısı gayet güzel,2 katta opak oldu ve kuruma hızını baya sevdim. 1 küsur tl.idi fiyatı . Sadece tek tırnağıma ise Golden Rose Jollylerden 123 noyu sürdüm. Ben bu tarz simli,pullu ojeleri tüm tırnaklardansa 1-2 tırnağa sürerim hep. Hem çıkarması işkence geliyor,hem de böyle daha hoş göründüğünü düşünüyorum. 123 ün içinde minik gümüş simler ve siyah-beyaz pullar mevcut.Açık renk ojeler üzerinde siyah pullar kendini belli edecektir,ama ben siyah üzerine sürdüğüm için beyazlar dikkat çekti tabi :) Fotolar flaşlıdır.









3 yorum:

Metalbebek dedi ki...

Pirilti isilti olunca siritiyorum ister istemez :) ne guzel durmus tirnaklarinda canim. Opulduuuun :*

Sena Dursun dedi ki...

Gabrini mat ojeler nasıl tırnakta dayanıklık konusunda?
bu arada çok hoş olmuş tırnakların

Junkhead dedi ki...

Metalbebek, hehehh ben pek simli-pullu kullanmam ama arada böyle hava katsın diye sürüyorum işte ,sağol muaahh :-*

Sena Dursun, Gabriniler fena değil ya . Her oje gibi bir 3 gün duruyor bende. Teşekkürler ;)

Yorum Gönder