21 Temmuz 2013

Flormar Wet Look - WL04

  
  Flormar'ın yolladığı Wet Look serisi ojelerden bu tatlı lila var tırnaklarımda ;) Normalde açık ton ojeleri sevmediğim halde ben bu rengi çok sevdim <3 Öyle çoook uçuk bir lila tonu olmamasının da etkisi vardır tabi . 2 katta bu görünüme geldi ama tek katta da şeffaf olmuyor haberiniz olsun,fena durmuyor öyle de . Wet Look adından da anlayacağınız üzre ıslak görünümlü . Bu oje ıslak görünümden daha çok ,normal ojelere göre daha parlak geldi bana. Fotoğraflarda belki anlayabilirsiniz . Bu seriden 2 renk daha var,onları da ilerleyen zamanlarda tanıtacağım .. Fotoğraflar flaşlıdır .








3 yorum:

Yar Bana Bir Eğlence dedi ki...

Bu renge bayılıyorumm flormar pretty serisinde bu renk bir ojem var bittiğinde bu seriden alacağım :)

Alışveriş Delisy dedi ki...

Ben bu serinin ojelerini çok merak ediyorum yhaa :)) Görürsem kesinlikle bu rengi alırım <3

Sibel kukaj dedi ki...

Bu renkten bende de var bende cok severek kullanıyorum fakat benimki Golden Rose rich color serisinden. :)

Yorum Gönder