18 Temmuz 2013

Flormar Wet Look ve Glitter serileri


  Uzun zorluklar sonucu geçen gün Flormar'ın yolladığı pakedime kavuştum. Maalesef MNG Kargo'nun pakedi adresime bir türlü teslim etmemesi yüzünden,10 gün sonra kavuştum bu ojelere. Çoğu blogger zaten paylaştı,sürdü ben ojelere kavuşana kadar ama ben de böyle toptan bir görüntü hazırlamak istedim sizlere ;) Wet Look ve Glitter serilerinden 3er renk oje geldi . Hem ayrı,hep birlikte duruşlarını görebilmeniz için o şekilde swatchladım. Bakalım o zaman ;)

   Glitter ojelerden bana gelenler; fuşya sim ve pullu,altın simli,mavi pul-sim ve gümüş simli ... Wet Look serisinden ise; tatlı bir pembe,lila ve petrol yeşili .



Wet Look ojelerin yapısını çok beğendim. Pembe olan tek katta opak oldu. Diğerlerini 2 kat sürdüm. Fırçaları ise yassı kesim fırçalardan ;)


Wet Look ojelerin yarısına Glitterları sürdüm,üzerlerinde nasıl durduğunu anlayabilmeniz için kombin yaptım :)










4 yorum:

özge dedi ki...

şu yeşil olanı sürmüştüm geçenlerde inanılmaz yemyeşil oldum çıkarınca hala temizlemeye çalışıyorum adaşım:( hatta bende aynı rengi almıştım flormardanda aynısı gelince birini kuzenime verdim oda battım diyor:) neden rengi yaparken çıkarılmasını düşünmezlerkiiii..

Junkhead dedi ki...

Canım ya evet o ojeyi süremem herhalde,genelde bu ton ojeler hep rezil ediyor tırnakları :(

makyaj kelebeği dedi ki...

Bende aynı rengi almıştım ancak denemedim daha.Tırnakları boyamasına üzüldüm :)

Yulia Krasimirova dedi ki...

Yeşil olanından ben de aldım gerçekten harika.

http://thelifebyhulik.blogspot.com/

Yorum Gönder