05 Temmuz 2013

Essence Floral Grunge - The rough


  Son aldığım ojelerden biri, Essence'in bir süre önce çıkan Floral Grunge koleksiyonundan The rough oldu ;) Bu koleksiyonda zaten sadece bu ojeyi almak vardı aklımda. Diğer ürünler pek bana hitap etmiyordu. Bulur bulmaz da kaptım tabi ki . İstediğim kadar varmış açıkçası. Çok değişik geldi bana bu oje. Siyaha yakın,yarı mat ve içinde minik gümüş noktalar mevcut. Yarı mat nasıl oluyor derseniz,fotoğraflarda az çok anlayabilirsiniz :) Yapısı,sürümü ve kuruma hızını çok sevdim. 2 kat sürdüm ve şişedeki rengi verdi. Koyu renk ojeseverlere kesinlikle tavsiyemdir. İlk 2 foto gün ışığında-flaşsız, geri kalanı flaşlı çekimdir .










4 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Bende çok sevdim bu rengi :) Sıcaklarda pek elim gitmese de kışın bol bol kullanırım herhalde. Sende güle güle kullan tatlım :))))

*ssdesignbutik dedi ki...

çook hoş bir renkmiş diğer renklerede bakıyımm güle güle kullan tam senlik :D

Sheena Punk dedi ki...

çok klasik bir ojedir kesin diyip almamıştım. şimdi çok da güzel olduğunu görünce pişman oldum. gratis'e gittiğimde alınacaklar arasına yazdım :)

Junkhead dedi ki...

makyaj kelebeği, sağol canım sen de güle güle kullaan ;) Valla beni bilirsiniz yaz-kış demem sürerim koyuları hehehh

Senemim sağol canımcım,evet çok güzel oje <3

Sheena Punk, yanılmışsın bak :) Bence de görür görmez kap derim,ilginç bir oje .

Yorum Gönder