28 Temmuz 2013

Essence - Disco Diva (metallic effect)

 
   Bu yazımda size Essence tekli farlardan Disco Diva'yı tanıtacağım ;) Elimde bu tekli farlardan 2 renk var. Diğeri de taupe gibi bir tonda . Bu moru daha sonradan almıştım ve çok çok sevdim . Öncelikle yapısı,sürümü gayet güzel. Toz toz olma durumu en düşük seviyede ve yumuşacık bir far.

   Mosmor görüntüsü sizi hiç korkutmasın, aksine sürünce gayet hafif ve günlük bir renk oluyor ;) Yani mor göz makyajları sevmeyenlerin bile rahatlıkla kullanabileceği bir far bence.



Parmağa alınca bu şekilde renk veriyor.. Metalik görüntüyü anlayabilirsiniz .


Bu da bilekte yayılarak sürülmüş hali ;) Bence çok çok tatlı,yumuşak bir mor tonu bu . Bir sürü mor farım olsa da fazla mor göz çıkarmaz diyorum hep. Kalıcılık olarak da beğendim diyebilirim. Fiyatı 5 küsur tl. 





4 yorum:

özge dedi ki...

essence farlar güzel kesinlikle kötü bulmuyorum bu renkte tam senlik tabiki..

j.d. dedi ki...

Haha fazla mor senin için göz çıkartmaz tabi, ben korkuyorum ya kullanamıyorum :D

Gülsen Doğan dedi ki...

oww rengi güzel duruyor yarın bir yakında inceleyim

*ssdesignbutik dedi ki...

çok tatliş evet bu farlara bakmıştım beyaz olanlarda çook güzel :) güle güle kullan

Yorum Gönder