12 Temmuz 2013

Alix Avien - 322

   Geçen gün,Watsons'tan 2 yeni Alix Avien oje aldım. 1 alana 1 bedava olayı da vardı. Hadi dedim 2 tane seçeyim bari. Kanımca yeni çıkan 2 renge gitti elim :) İyi ki almışım,çünkü harika renkler ! Resmen aşık oldum. Sanki yapıları da güzelleşmiş ve tek katta rengini veriyorlar. Çok şaşırdım :)) Renklerden ilki bu 322 .. Mor-mavi arası müthiş bir renk ! Tam benlik göreceğiniz gibi <3 Ben bu ojeyi daha sürmeden favorilerim arasına koymuştum bile. Diğer renge de 1-2 gün içinde geleceğiz,zira o da tırnaklarımda şuan. Dayanamadım 1 gün arayla sürdüm bu fıstıkları hehehh .. Hadi bakalım o zaman,fotolar flaşlı . Buarada dediğim gibi,aslında bu oje tek katta opak oldu ama ben alışkanlıktan 2.katı da sürdüm. Bir dahaki sefere tek katta bırakacağım :)








0 yorum:

Yorum Gönder