13 Haziran 2013

Teşekkürler Flormar ve Nivea

   Bir süre önce Flormar ve Nivea'dan paket almıştım ama ortalık bir anda karışınca bloga koyma fırsatım olmadı tabi. Aylar,yıllar geçmeden artık göstereyim dedim. Öncelikle Flormar yeni çıkan Lights of flowers koleksiyonundan 4 ürün yollamıştı bana. Ama maalesef ürünlerden yana biraz şanssızdım. Far kırık geldi (presledim),rujun rengi asla kullanamayacağım bir açık kahve,lipgloss da yine aynı şekilde çok cart,kullanmadığım bir ton ,bb cream ise ten rengimden bir ton koyu gelmiş :( Tüm şanssızlıkların yanında, ambalajlar ve ürün kaliteleri bir harika ! Ambalajlara zaten aşık oldum mor olduğu için <3 Hele rujun kabına öldüm bittim ama kullanamayacağım için de çok üzüldüm ... Kahpe kader :) Daha sonra tanıtmaya çalışacağım umarım ..


Flormar'ın sonrasında ise Nivea'dan yine esprili bir paket aldım :) Çoğunuz biliyordur,Nivea ürünlerin yanına ufak hediyeler de ekliyor. Ürün tanımına uygun,esprili hediyeler bunlar. Açıkçası bunları kim akıl ediyorsa tebrik ediyorum, insanın yüzünde tebessüm bırakıyor :) Bu seferki ürün Good-bye Cellulite Gel-cream ,Selülit kremi. Krem haricinde, portakal şeklinde bir sabun,Şeker portakalı kitabı ve minik bir kavanoz da portakal reçeli çıktı kutudan. Reçel fotoda yok çünkü kavanoz boşaldı bile :) Kremi de fırsat bulursam kullanacağım.



 Flormar ve Nivea'ya bu güzel hediyeleri için çoook teşekkür ediyorum ;)





4 yorum:

undenied dedi ki...

Güle güle kullan Özgecim.

kumralkizdan dedi ki...

Ehehe sabun cok iyiymis :)

Junkhead dedi ki...

undenied,sağol canım :)

kumralkizdan, evet sabun çok şirin :)

Banu D. dedi ki...

özgecim güle güle kullan

Yorum Gönder