14 Haziran 2013

NYC Hd color - South street seaport


   NYC ojelerinden sonra,makyaj ürünlerinin de Watsonslara geldiğini bilenler vardır. Ben de bir süre önce ,renklerine bayılıp bu far paletini aldım. Aldığımdan beri de 3-4 kez kullandım hatta :) Zaten gördüğünüz gibi renk tonları harika ! Yapısı gayet yumuşak . Doğal tonlar olduğu için, swatchlarda göreceğiniz üzre aşırı renk verimleri yok. Doğal makyajlar için gayet ideal buldum ben. Özellikle ortadaki 2 renk favorim oldu. O ikisini kullanıp,üzerine de siyah eyeliner geçerek hoş göz makyajları yaptım . Fiyatı 10 tl. idi, benim baktığım yerde bu paletin başka bir kombini daha vardı ama kaç çeşidi geldi bir fikrim yok maalesef .. 



Bazı renkler içinde hafif ışıltı ve mikro simler mevcut ama rahatsız edici şekilde değiller. Aşağıdaki swatchlar aşağıdan yukarı doğru olan paletteki sıralamayla aynı ;)



Fiyat : 5/5
Pigmentasyon : 3,5/5
Kalıcılık : 4/5
Ambalaj : 3,5/5
Yapısı : 3,5/5
Önerir miyim ? Uygun fiyatlı far denemek isterseniz,evet ;)






5 yorum:

kumralkizdan dedi ki...

Yuzumde parlayan her seyden nefret ediyorum :'(

yeşim duman-puki dedi ki...

ben daha bir kere kullanabildim bu paleti ama senin yazın güzel olmuş =)

Junkhead dedi ki...

kumralkizdan, bu farlar parlamıyor :)

Yeşim, ben kullandım 3-4 kez ya sevdim çok :)) Teşekkür !

özge dedi ki...

bende geçenlerde görüdm renkler çok hoşuma gitti..

Deniz Serim dedi ki...

bende aldım palet :)) bazlı ve aydınlatıcılı olandan :) memnun kalıcam gibi :D yarın yazısı blogda benımkınınde :)) ziyaret edersen sevinirim :)
dennisinmakyajdolabi.com
Bu arada soylemeden rahat edemeyecegım :)) Sarkıların olması bloga cok farklı bir hava katmıs.Kesinlikle süper !!!!!!!!

Yorum Gönder