25 Haziran 2013

Kare kare Kaz Dağları gezimiz

   Uzuuun süredir buralarda olamadım arkadaşlar,umarım arayı kapatmaya çalışacağım . Özleyenler varsa kusura bakmasın :)) Youtube kanalım ve bloguma kaldığım yerden devam edeceğim. Geçtiğimiz hafta ailemle birlikte Ayvalık'taydım. 1 hafta orda tatil yaptık .. İlk günler benim için pek de zevkli değildi açıkçası, alerjik durumlarım cereyan etti. Çok keyifsizdim ama sonradan düzeldim ve keyiflendim biraz daha :) Ama bu postun konusu Ayvalık değil, Ayvalık'tan dönüş yolunda uğradığımız Kaz Dağları ... Ayvalık tatilimizin bitmesine 2 gün kala bize katılan teyzem ve eniştemle yaptık bu geziyi. Harika bir yerdi açıkçası hepimiz de bayıldık . Ağlayan Şelale adlı bir yerde oturduk,zaman geçirdik ve harika yemekler yedik. Cidden harikaydı,öyle laf olsun diye demiyorum . Bir mangalda kaşarlı köfte ve balıkları vardı ki anlatılmaz,yenir diyeyim size :) Ben öyle köfte yemedim hayatımda . Şöyle diyeyim, oturmadan önceden "ben birşey yemeyeceğim" dediğim halde az biraz balık,bolca patates ve gereğinden fazla köfte yedim (neyse ki köfteler minikti:) . Olur da o taraflara yolunuz düşerse mutlaka Ağlayan Şelale'ye uğrayın arkadaşlar . Pişman olmayacaksınız. Fiyatlar da şaşırtıcı derecede uygundu. Doğayla içiçe,yemyeşil,suların içinde bir yerdi. Tabi ben böyle yerleri görünce fotoğraf çekmek ve çekilmekten kendimi asla alıkoyamıyorum . Biraz ben susayım,fotoğraf kareleri konuşsun ;)


   Etrafta böyle bungalow gibi kulübecikler vardı :) Sanırım kışın bunların içinde oturuluyor,yeniyormuş. Sobaları bile vardı içlerinde hehehh ..


Müthiş lezzetteki köfteler ... Elde dilimlenmiş patatesler .. Yediğime pişman olmadım desem ? :P


Yine aynı şekilde, mangalda kaşarla hazırlanmış alabalık .. Normalde hiç balık yemeyen,sevmeyen insana bile az da olsa yedirttiler ya helal olsun. Hiç balık gibi değildi kiii :) Kılçıkları bile ayıklanmış şekilde geldi.


Bu da bize gezerken yol gösteren oranın rehber köpişi ... Daha sonra öğrendik ki adı Tom imiş :) Bizi bu arkadaş gezdirdi . Çok tatlıydııı !





Buuzz gibi suya ayağımı daldırıp,serinlediğim anlar ise paha biçilemezdi ... 37 derece sıcakta muhteşem bir histi :)


Biraz da bendeniz :P





Yolunuz oralara düşerse mutlaka Ağlayan Şelale'ye uğrayın ;) Güre-Edremit diye geçiyor yeri ise . Herkese bol gezili, bol keşifli,doğayla içiçe günler dileriiiim !










2 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Ahhh çok istedim orada olmayı şu anda, o köftelerden ve balıktan yemek vardı :P ah ahhh :))

Zuhal Varol dedi ki...

Gecen hafta ordaydim hatta ben de dun post yaptim kazdaglari dagbasi otelde ko tatilimi unutamam ayazma selalesi muthisti herkes gitmeli

Yorum Gönder