28 Haziran 2013

Essence - Me and my ice cream koleksiyonu

    Hepimizin sevdiği Essence yeni ve leziz bir koleksiyon çıkartmış. Umarım Tr.ye gelir demekten kendimi alamıyorum çünkü çok cici görünüyorlar :) Özellikle farları merak ettim. Gelirse ilk onlara bakarım herhalde . Koleksiyon tam bir yaz koleksiyonu "Me and my ice cream". Canım dondurma çekti bu ürünlere bakarken hehehh ... Bakalım neler varmış :


Şekerötesi farlar ...


Krem allık ..


Bonbon gibi ışıltılı toplar ..


Leziz lipbalmlar ..


Dondurma renklerinde ojeler ..


Islak mendil ..



ve tırnak süsleri ..




12 yorum:

Solmazilemakyaj dedi ki...

Çok şirin duruyorlar hemen Türkiyeye gelmelii !! :)

kumralkizdan dedi ki...

Tirnak stickerlarina bakmak istiyorum hemen gelse bari :(

beggummy dedi ki...

çok güzell hepsini alırım :)

kitten dedi ki...

hepsi harika görünüyor :)

What's Next dedi ki...

çok güzel hepsi ya ^^ ama artık kaçınılmaz olarak bir benzerleri bende varmış hissine kapılıp kendimi durduruyorum, yine de şu tırnak sticker'larına bi bakıcam ;)

makyaj kelebeği dedi ki...

Çok hoş görünüyorlar gerçekten :)

Junkhead dedi ki...

Evet kızlar çok hoşlar yaaa,gelir inşallaaah :))

akmayan göz kalemi dedi ki...

bayıldım, yiyesim geldi!!!!

svieri doroga dedi ki...

Kampanya yapalım gelsinler :)

özge dedi ki...

farlar ve ojeler süper bence, nerelerdesin caım özletttiiinnnnn..

bir makyaj blogu yazarı işte dedi ki...

Çok şekerler :)

Mutluluk Senin İçinde dedi ki...

Umarım Türkiye'ye gelir.Ben bayıldım.Çok tatlılar.

Yorum Gönder