10 Mayıs 2013

T-shirtlerimizi yenileyelim (diy önerileri)


   Diy projelerini çok seviyorum ama birazcık da üşengeçlikten pek uğraşmaya yanaşmıyordum . Ama son zamanlarda taktım kafayı ve baya bir atraksiyonlar yaptım kıyafetlerime :) Youtube ve gugıldan araştırmalarım sonucu öğrenip,denediğim şeylerden biri de klorak ile t-shirt yenileme projeleri oldu. Şimdilik 2 tane düz siyah t-shirtümü değiştirdim ama devamı gelecek büyük ihtimal :)) 

   Maalesef ilk yenilediğim t-shirtün önceki fotoğrafını çekmeyi unutmuşum,çünkü yapım aşamalarını videoya çekmeye konsantre olmuştum . Videoyu izlemek isterseniz sizi buraya alalım ;) Bu t-shirtümde sadece klorak (çamaşır suyu) kullandım. Arka fondaki galaksi gibi görünen kısmı sprey şişesine az miktar su,suyun 2-3 katı da klorak koyup, püskürterek elde ettim. Açık renk olanları ise,direk klorak şişesinden rastgele dökerek elde ettim :) Tabi ki bu desen ve şekiller sizin hayal gücünüze kalmış. Çok farklı efektler de çıkarabilirsiniz,biraz da youtube videoları izleyip,netten araştırma yaparsanız daha kolay olur sizin için . Diğer ayrıntılar için verdiğim videoyu izleyebilirsiniz .



   Bu alttaki t-shirtümün baya fotoğrafını çektim ,aradaki farkı görebilmeniz için :) Soldaki düz siyah hali eski haliydi. Yıldız çeklindeki zımbaları ise ilk aldığımda takmıştım. Sağdaki ise galaksimsi son hali :)) Bu t-shirtü diğerine göre daha çok sevdim,bunda biraz daha fazla iş var . Aşağıda sağda gördüğünüz ön kısmı. Bu t-shirte klorağı sadece sprey şişesinden püskürterek uyguladım . Ortadaki efekti ise şu blogta gördüğüm şekilde yarattım . Yıkayıp kuruttuktan sonra bununla yetinmedim,elimdeki beyaz ve siyah kumaş boyalarını kullanarak daha belirgin bir galaksi efekti vermeye çalıştım. Beyaz kumaş boyasını fırça ucuna alıp,parmağımla t-shirte sıçrattım . 4-5 kısımda gördüğünüz karartıları ise siyah kumaş boyasını ufak bir süngere alarak tampon şeklinde uyguladım. 



T-shirtün arka kısmını daha sade tuttum . Sadece sprey şişesiyle püskürtülmüş klorak var gördüğünüz gibi :)


Ben sonucu çok sevdim.Bu da üzerimde duruşu ;) Haydi eski,solmuş kıyafetlerinizi değiştirme zamanı ! Umarım beğenmişsinizdir arkadaşlar. Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)








 

16 yorum:

kontes dedi ki...

2. sine bayıldım <3 verdiğin sitedeki hac işaretli olan muhteşem olmuş ama tabi bize yaramaz :D

Junkhead dedi ki...

Eveeet 2.cidden baya iyi oldu :)) Kalıplarla çalışarak şekil ve desenler de çıkarılabiliyor ;)

tuğçe ertürk dedi ki...

ohhh bayıldım bunlara ben :) eline sağlık :D

gonca t. dedi ki...

canıım harika olmuş ellerine sağlık,bayıldım bayıldım!

Elif Nur dedi ki...

Galaksili olana bayıldım ben de deneyeceğim sanırım :))

uzunincekivircikk dedi ki...

Çok güzel olmuş yaa!!!

Junkhead dedi ki...

Tuğçe, çok teşekkürleeer ;)

Gonca, sağol canım ben de pek sevdim :)

Elif Nur, dene dene ! Çok da zevkli oluyor ;)

uzunincekivircikk,sağol canımcım :))

shayna MB dedi ki...

2. çok güzel ve orijinal olmuş.Güle güle giy yeni cicini diyeyim ozaman :)

Masalperest dedi ki...

herkes gibi ben de ikinciye bayıldım bu kadar profesyonel görüneceğini düşünmediğimden hiç elim gitmiyordu klorakla desen olayına.

Mekila dedi ki...

vuuuuu süper olmuş, orijinal gibi, ellerine sağlık canım

Güzellik Gezegeni dedi ki...

Bayıldım canım çok iyi olmuş :)

Junkhead dedi ki...

shayna, sağol canım,evet 3.benim de favorim oldu :)

Masalperest, aynen ya 2.si çok orjinal oldu sanki mağazadan alınmış gibi :)

Mekila,sağol canım ;)

Güzellik Gezegeni, tekrar sağol canım :-*

Merve Sevim dedi ki...

ilk halinden çok daha şık ve sexi olmuş :))

Ayshe Rose dedi ki...

Cok begendim:) Ayrica blogunu da cok sevdim en yeni takipcinim:)

http://www.stylishtimes.net

Junkhead dedi ki...

Merve Sevim, teşekkürler ;)

Ayshe Rose, teşekkürleeer ;) Hoşgeldin bloguma,ben de geliyorum şimdi senin bloga :)

Şebnem Deniz dedi ki...

Süper olmuş harika olmuş :)
anaaam bayıldım ya beeen :)

Yorum Gönder