01 Mayıs 2013

Pastel Candy Color - 141&142


   Pastel'in yeni çıkardığı Candy Color serisi ojeler geçen cmts.günü elime ulaşmıştı biliyorsunuz ;) İçlerinde en merak ettiklerim lila ve mercan olandı . İlk olarak hangisini süreceğime karar veremedim ve ikisini de kullanarak böyle bir kalın frenchli kombin yaptım :) Hayatımda hiç mercan renk oje sürmemiştim buarada,bu bir ilk oldu benim için. Biliyorum benden hiç beklemeyeceğiniz renkler bunlar,hadi lila morun kardeşi olduğundan belki bir derece ama mercan baya bir değişiklik oldu :)) Yapıları bildiğiniz Pastel oje yapısı,gayet kolay sürülüyor. İkisini de 2 kat sürdüm ve şişedeki rengi verdiler . Diğer renkleri de ilerleyen günlerde tanıtacağım. Pastel tonları sevenler mutlaka bu seriye bir göz atsın derim . Fotoğraflar flaşlıdır .








4 yorum:

kontes dedi ki...

morun kardeşi ehehehe :D

Masalperest dedi ki...

kendi ellerimi görmüş gibi oldum:)bu arada müziklerine de bayıldım.
bana da beklerim..

makyajblogum dedi ki...

Canım bu iki renk ne kadar yakışmış! Çok hoşuma gitti...Lila morun kardeşi :)) ayrıca ojeler de arkadaşlarımız ;)

Junkhead dedi ki...

kontes,öyle amaa :P

Masalperest, senin bloga da göz attım evet sevdiğin 2 renk sanırım hehehh .. Sağol ;)

makyajblogum,canımcım teşekküüür :-* Yakışmış mı cidden,ben alışkın değilim biliyorsun :D Evet ojeler arkadaşlarımız :)))

Yorum Gönder