24 Mayıs 2013

Park Bravo'nun yaptığı ayıp !!

   2 hafta önce,annemle gittiğimiz Park Bravo Alsancak mağazasından, İstanbul'daki bir akraba düğünü için 370 tl.verip tuvalet aldık bana . Buraya kadar herşey iyi hoş ... Tuvaletin boyu tabi ki uzun geldiği için,kısalttırmak gerekiyordu. "Ek ücret karşılığı (!) tadilat yapıyoruz" dediler. Neyse,ben ayakkabıları almadığımdan tabi o gün bırakmadım tuvaleti mağazada. 1-2 hafta geçti,ayakkabıları aldım. Onları ve tuvaleti yanıma alarak 35 derece sıcakta kalktım mağazaya gittim tuvaletin boyunu alsınlar diye . Daha önce sorunca da ,2 gün içinde vereceklerini söylediler. 3 gün sonra İst.e gideceğiz ve başka vakit de olmayacaktı . Tuvaletin boyu alındı, 10 tl. tadilat ücretini de aldılar . 2 gün sonra vereceklerini söylediler. 2 gün sonra babam gitti tuvaletimi teslim almaya. İyi hoş buraya kadar ... Ama bu dengesizler nasıl bir terziyle çalışıyorsa artık, o kadar para verdiğimiz,üstüne de 10 tl. tadilat ücreti aldıkları tuvaletin etek ucunu,astarını yamuk yumuk kısaltmışlar !!! Ayıp bu kardeşim ya pes ............. Annem aramış böyle böyle diye. Zaten vaktimiz yok,İst.e gideceğiz orada giyeceğim tuvaleti. Anneme de "Ksk'deki mağazamızda size yardımcı olabilirler"demiş görevli . Zaten ben onu kısalsın diye 2 gün beklemişim. Pzts.günü gidiyorum, ne yardımı be ne yardımı ! İnsanları oyuncuk gibi oynatıyorlar ,kendi yaptıkları hata yüzünden biz mi çekeceğiz sonuçlarını . Gitmeyeceğim de tekrar mağazaya ... Lanet ettim resmen çok sinirlerim bozuldu :/ 3 kuruşluk da bir kıyafet değil ki bu ! Utanmadan hem ek ücret alıyorlar tadilat için,sonra da beceremiyorlar !!! Buradan Park Bravo'yu kınıyorum .

    İşte bu da rezilliğin resmi ! Mağazadaki 50 tane çalışanın göremediği,terzinin göremediği,resmen bakmadan babama teslim edilmiş hali !



   Not : Bu yazıyı yazdığım gün babam aradı tekrar mağazayı ve tekrar durumu anlattık. Bugün(pzts.) İst. için yola çıkacağımız halde "Alsancak mağazamıza getirin,tekrar yollayalım terziye" dediler. Babam götürmüş bu sabah vermiş tuvaleti,tuvalet terziye yollanmış ve gelmiş geri. Ama o da nesi !!! Astar yine yamukmuş,sarkıyormuş ! Bu nasıl bir terzi ! Bu nasıl bir mağaza ! Hiç mi gözleri görmüyor bunların Allahaşkına be ! 3 yaşında çocuk baksa görür astarın sarktığını. Bir de "bizim terzimiz iyidir normalde" diye laf ediyorlarmış. PES !!! Diyecek hiçbir sözüm yok. Ben bir daha Park Bravo gibi insanları salak yerine koyan,oynatan bir mağazaya adımımı atmam ! Tuvaleti 3. kez yollamışlar ve şuan hallolmuş sanırım ama bu yaptıkları büyük ayıp .

7 yorum:

kontes dedi ki...

Genel merkeze çak bir şikayet bence :/

shopping girl, xoxo dedi ki...

nefret ettim mağazadan resmen

audrey dedi ki...

hemen yazılı şikayet bildirseydin mağaza ve o görevli hakkında isim vererek..

luna dedi ki...

Şikayet et ve yenisini versinler. Canım sabah verip akşamına teslima alabileceğin terziler var. Rica edersen hwmen yaparlar. O paranında en az %80'i mağazaya kalmıştır. Açgözlülüğe bak

little butterfly dedi ki...

hemen tüketici haklarına şikayet et ayrıca. O kadar para vermişsin paranla rezil olmak işte bu! beceremiyorlarsa bu işi yapmasınlar bence 370 tl az bir para değil!

Junkhead dedi ki...

Valla kızlar hem de öyle böyle değil. Astarı bildiğin simetrik,bir kısmı uzun bir kısmı kısa yapmışlar !! Kaç paralık tuvalet bu ya . Aytülcüm artık vakit de yok ki,pzts.gideceğiz zaten. Paranla rezil olmak derler ya,aynen öyle oldu :/

Şebnem Deniz dedi ki...

Çok haklısın herkes işini düzgün yapsın yeter kimse daha fazlasını beklemiyor

Yorum Gönder