26 Mayıs 2013

Lacivert tonda makyaj

  
  Dün (cmts.) akşam bir tanıdığımızın düğünü vardı. Tabi ki özel gün ve gecelerde ten makyajı yaptığımı artık çoğunuz biliyordur. Günlük hayatımda ten makyajı fazla geliyor maalesef ... Ben de dün böyle bir makyaj yaptım. Aslında son ana kadar ne ton far süreceğimi bilmiyordum,çekmecemi açınca bu Flormar paletteki lacivert rengi çok sevip,henüz hiç kullanmadığımı farkettim. Onda karar kıldım. Hem koyu renk olduğu için de düğüne uygun bir göz makyajı olacaktı. Tenim de Dr. Jart bb cream ve Maybelline dream mat pudra kullandım . Jel eyeliner ise Rossmann'dan aldığım Rival de loop siyah eyelinerı. Tabi ki göz makyajımı koyu yapınca,ruj olarak da aşkım olan Loreal Seductive beige i sürdüm :)) Bu rujla yatıp bu rujla kalkıyorum desem abartmış olmam :D Bu sefer kullandığım tüm fırçaları da fotoladım. Gördüğünüz gibi çoğu Essence fırça,gayet memnunum. En sağdaki çift taraflı eyeliner fırçasını ise geçen hafta Rossmann'dan aldım 3-4 tl. gibi bir fiyata. Alma sebebim ise incecik bir fırça kısmı da olması idi. Ben jel eyelinerları, klasik/açılı fırçalarla biraz zor uyguluyordum. Ya yamuk oluyordu ya da fazla kalın . Bu ince uç sayesinde, ne kadar rahat sürdüm anlatamam arkadaşlar,zaten gözümde de farkı anlayacaksınız . Bu fırçayı aldığıma göre artık daha sık jel eyeliner sürebilirim sanırım :) Buarada Rival de loop eyeliner gayet iyi iş çıkardı. Tüm gece kaldı ortalama 6 saat falan bozulmadı . Neyse çok uzattım yine,buyrun fotolar :)



Yakından incelemek için yeni sekmede açın fotoyu :)




5 yorum:

like-a-cat dedi ki...

Çok hoş olmuş makyajın, gözlerine bayıldım. Flormarın bu far paletini alacağım. :D

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler :) Ben de çok sevdim bu göz makyajını,baya da övgü aldım . Paleti mutlaka al,harika renkler !

7-24makyaj dedi ki...

Kirpikler Allah'a erişmiş, şahane bebeğiim <3

Junkhead dedi ki...

Hahaa nası o yorum o öyle yeriim :D Ben de kirpikler uçtu dedim sürdükten sonra :) Bu One by one ı 2 kat sürünce böyle oluyor. Sağol bebiş <3

Bak Bu Harika dedi ki...

hafif ve hoş bir makyaj olmuş. Sizi izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Yorum Gönder