08 Mayıs 2013

Hayatımın rujları :)

 
   Bu yazıyı hazırlamasam olmazdı ,içimde kalırdı :) Gerçekten de hayatımın ruju diyebileceğim 2 rujum var arkadaşlar. Videolarımda,blogumda,vs.her yerde sürekli bahsettiğim,öve öve bitiremediğim 2 canım rujum :)) Nude ruj bulmak herkes için çok zor bir süreçtir ,bilen bilir. Özellikle de beyaz tenliyseniz,nude denen rujların çoğu sizde belirgin durur . Ama ben geçen sene ideal nude rujumu buldum . Diğer bahsedeceğim ruj ise, benim tam nude demeyeceğim ama yüze canlılık katan,çok tatlı bir renk veren bir ruj. Evet arkadaşlar, bu 2 rujumuz Loreal Caresse - Seductive Beige ve Golden Rose Perfect Shine - 218 numara ;) Ben zor makyaj ürünü bitiren bir insanımdır. Kalem ve rimel dışında pek bir ürün bitirdiğim görülmemiştir . Ama bu Golden Rose rujumun şuan 2.sindeyim ve 3.de yedekte :) Loreal Caresse rujumun ise ilki son demlerini yaşıyor,onun da 2.si yedekte . Geçen sene yazdan beri Golden Rose'u deli gibi kullandım. Loreal 'i ise geçen sene sonlarına doğru buldum ve kullanmaktan bıkmadım. Şuan öyle bir vaziyetteyim ki, sürüyle rujum varken sadece bu 2 ruja elim gidiyor diyebilirim :D Çok uzattığımın farkındayım ama gerçekten benim sevgimi kazanan rujlar bunlar. Biraz fotolara göz atalım :

    Loreal Caresse opak bir ruj değil. İlk katta daha doğal bir görünüm verirken,2 veya 3.katı uyguladığınızda renk daha belirgin oluyor ki bu da iyi bir özellik bence. Kalıcılığı orta halli. Uzun süre dudakta tazelenmeden kalınca az da olsa kuruma yapabiliyor ama yapısı yine de nemlendirici ve yumuşak. Golden Rose ise Loreal'e kıyasla daha nemlendirici bir yapıya sahip. Açıkçası ben hem bu kadar ucuz,hem de bu kadar nemlendiren bir rujla şuana kadar karşılaşmadım ;) O kadar yumuşak bir sürümü var ki, asla dudağımı kurutmadı . Çoook hafif,tatlı da bir kokusu var. Kalıcılık yine orta halli. 



Renk bazında değerlendirecek olursam,Loreal daha bej-kahve arası bir tonda,Golden Rose ise tatlı ve doğal bir gül kurusu tonuna sahip. Ne kadar doğal ve güzel renkleri olduğuna bakar mısınız :)) Loreal Caresse serisi rujların orjinal fiyatı 30 tl. ama ben indirimlerde yakalıyorum. Yedeklediğimi %50 indirimden kapmıştım mesela . Golden Rose Perfect Shine rujlar ise şaşılacak bir fiyatta, 6-8 tl.arası değişiyor :) Bu fiyata böyle müthiş bir ruj nasıl oluyor benim hala aklım almış değil :D


2 swatch fotosunda da soldaki Loreal,sağdaki Golden Rose .


   Bu da yedekleriyle toplu bir fotoğraf :))





6 yorum:

Masalperest dedi ki...

Lorealin rengi çok hoş durmuş cidden,ben de almaya karar verdim:)

Junkhead dedi ki...

Masalperest, mutlaka denemelisin valla harika bir renk :)

Meltem dedi ki...

tam sana yakışan renkler çok güzeller:) bu arada önceden stoğunu göstermiştin sayende isana hindistan cevizli duş jeli ile tanıştım gidip aldım kemeraltında rossman dan haarikaaa♥ bayıldım:)

Junkhead dedi ki...

Meltem, sağol :)) Evet tam kendi renklerimi buldum valla . Isana duş jelini beğenmene sevindim,ben bitirdikçe alıyorum :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

cnm paylaştığın için çok tesekkur , gratis indirimi varken bende gidip alabilirim GR olanı, Loreal'ın caresse serisinden berry rengi kullanıyorum bende o da cok gzuel ama kalıcılığından pek memnun değilim. Body Shop ve Mac rujları da öneririm sana ben gecen ay kullanmaya basladım özellikle body shop 'ınkiler de cok doğal ve gzuelmiş. bende bir post yapayım yakın zamanda :=)

like-a-cat dedi ki...

İkisinin de rengi çok hoşmuş, Loreal'i ben de alınacaklar listeme ekledim. :)

Yorum Gönder