04 Mayıs 2013

Golden Rose Silky Touch tekli farlar (116-125)

 
   Elimde Golden Rose'dan sadece 2 tane tekli far var far olarak :) 116 noyu daha önceki Golden Rose online alışverişimde almıştım. Birkaç kez kullandım ve cidden çok beğendim. Yapısı yumuşacık ve çok kolay sürülüyor. Rengi zaten harika. Kalıcılık da bana gayet iyi geldi. Bu kadar beğenmişken,son alışverişimde indirimdeyken 1 rengini daha aldım ;) Normalde 8,5 tl. fiyatları ama ben ikisini de indirimde yakaladığımdan 6 küsur tl.ye almıştım . Diğer seçtiğim renk ise mor-gri arası ,bana göre çok değişik bir renk olan 125 oldu . Buna da bayıldım a dostlar. Henüz bunu kullanmadım ama en yakın zamanda bir makyaj yapıp paylaşacağım . Golden Rose bu farlarla beni şaşırttı. Diğer renkleri de harika,bir bakmanızı tavsiye ederim .



Bazsız direk uyguladım farları. Pigmentasyonları da gayet iyi gördüğünüz gibi :)





4 yorum:

Pembe Püskül dedi ki...

Şu grimsi renge bayıldımmm bende denicem en kısa sürede :) takibindeyim canımm

j.d. dedi ki...

İki renkte tam senlik, özellikle 125 numara ;)

Junkhead dedi ki...

Pembe Püskül, evet o süper bir renk ;)

j.d.,evet canım tam benlikler di mi :))

bir makyaj blogu yazarı işte dedi ki...

renkler sana göre tam morrr

Yorum Gönder