12 Mayıs 2013

Bir Gratis indirim klasiği :)

   Alışveriş postlarına bakmaktan ve videolarını izlemekten herhalde kimse sıkılmaz di mi :) Açıkçası ben 3 gündür indirim alışverişleri postlarına zevkle bakıyorum hehehh ... Ben de Gratis'e 2 sefer gidenlerdenim. İlk perşembe günü gittim indirimin başladığı gün. Bu sefer cidden The Balm standlarına sağlam el atmışlar,çünkü bugün gittiğimde de perş.gittiğimde de herşey vardı,baya doluydu :) Neyse efenim gelelim benim aldıklarıma ... 

   Önce bir toptan görüntü (sadece benim olan parçalar bunlar)


 Görüldüğü üzere yine Benri pamuk ve aseton stokladım,elimde nerdeyse sene sonuna kadar yetecek pamuğum oldu :D Benriler cidden çok iyi ve kaliteli fiyatına göre,seviyorum . The Balm'dan 2 parça aldım. Biri concealer (lighter than light rengi),diğeri de bulunsun diye aldığım (ciciliğine de kandığım) çift taraflı "Give crease a chance" fırçası. Loreal Caresse - Seductive beige rujumu yine yedekledim 15 tl.ye inmişken. İlkini bitirdim,2.ye geçeceğim bu rujda,bu da 3.oldu :D Aşığım kendisine <3 Bir de kalemlerde indirim olmadığını unutup Essence göz kalemi almış bulundum .


Cettua burun bantlarını denemek için aldım çok ucuza geliyordu. Ama sanırım memnun olmayanlar da varmış bundan . Maybelline Color Tattoo farları çok seviyorum,bu mor olanı sonunda dayanamadım aldım. Baya kendimle cebelleştim alıp almama konusunda çünkü mor far bolluğu yaşıyorum ama 7,5 tl.ye gelirken ve tek kalmışken aldım gitti :) Loreal Infallible farlardan da daha önce beğendiğim rengi aldım . 


Bunlar ise anneciğime anneler günü hediyelerim :) En çok ruju sevdi hehehh ..


Son 2 parça ise bir arkadaşıma hediye olacak .


    Benim bu seferki indirim maceram böyleydi arkadaşlar,hepimiz de güle güle kullanalım :)







15 yorum:

melmakyajkutusu dedi ki...

Yeni cicilerin hayırlı olsun güle güle kullan :)
benim aldıklarıma da bakmak istersen beklerim
http://mel-makyajkutusu.blogspot.com/

çağla deniz dönmez dedi ki...

Guzel günlerde kullan canim :)

Junkhead dedi ki...

melmakyajkutusu, teşekkürler :) Hemen ışınlanıyorum bloguna ;)

Çağla,sağol canım :)

Masalperest dedi ki...

güle güle kullan rujundan ben de baktım alacaktım hemen bir tane ama yoktu:(

Junkhead dedi ki...

Masalperest,sağol canım . Hadi ya yok muydu hiç :/ Ben bugün gittiğimde bile 2 tane vardı .

Masalperest dedi ki...

ilk gün gittim ben sadece ve maalesef bulamadım,pastelin nude tonlarında bir rengini aldım onun yerine:)ikinci kez gitmeye param kalmadı zaten:))

makyaj kelebeği dedi ki...

Güle güle kullan canım.Bende Tattoo farlardan aldıktan sonra Loreal farlar takıldı gözüme.Onları da çok beğendim ama tattoo almış bulunduğumdan alamadım.

Junkhead dedi ki...

Masalperest,şans işte :(

makyaj kelebeği,sağol canım . Aslında bende 2 tane Loreal,3 tane de Color tattoo dan var ama dayanamadım aldım valla :/

Bu da Benim Güncem dedi ki...

Crease fırçasından ben de aldım henüz denemedim bakalım nasıl çıkacak, bir tarafı duo fiber gibi. pamukları stoklamakla da iyi etmişsin ben pişman oldum tek paket aldığıma:) güle güle kullan yenilerini.

tutarsiz turşu dedi ki...

herkesin yolu gratise bir düşmüş sanırım :D hayırlı olsun canım güle güle kullan hem sen hem annen :D
bu da benim gratis ve alışveriş yazım
http://tanimlanamayanbircisim.blogspot.com/2013/05/anne-ben-nasl-fakir-oldum.html
beklerim (:

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende gratis ten aldıklarımı yayınladım göz atabilirsin :) buarada senin golden rose 218 numaralı ruju sormadığım gratis kalmadı biliyor musun ve hiçbirinde yoktu :D nerden bulacağım bilemiyorum kara borsa olmus :)

Pembe Püskül dedi ki...

Benri pamukları herkes stokladı, tattolardan pink gold hiç bir yerde bulamadım :( güle güle kullan takibindeyim..
Bunlar da benimkiler..
http://pembepuskul.blogspot.com/2013/05/anneler-gunu-indirimi.html

Junkhead dedi ki...

Bu da Benim Güncem, fırça yumuşacık valla güzel gibi :) Evet ya geçenki 8 mart %40 indirimde de stoklamıştım,yine dayanamadım aldım çok kullandığım için. Sağol canım,sen de güle güle kullan.

tutarsiz turşu, aynen ya %50 indirim kaçar mı aaa :) Sağol,sen de güle güle kullan. Bakayım senin aldıklarına da ;)

Rainbow Gatherer, hadi ya GR 218i bulamadın mı :( GR'nin online satış sitesinden alırsın hiç bulamazsan artık. Cidden çok güzel bir renk çünkü .

Pembe Püskül, evet Benri pamuklar olmazsa olmaz oluyor valla bir kullanan bırakamıyor sanırım :) Pink gold ben de görmedim gittiğim Gratis'te. Teşekkürleeer ;)

Tuğçe Demir dedi ki...

stok alışverişi olmuş iyi yapmışsın indirimleri kaçırmamak lazım iyi günlerde kullan hepsini :) annenin rujunu bende çok beğendiiim :)

*ssdesignbutik dedi ki...

amanın ne çok şey almışsın sen öyle : ) hepsini güle gül ekullan o peçeteleri bayılıyorum !!

Yorum Gönder