03 Mayıs 2013

4 Essence ürünüyle bir makyaj


   Bugün 2 tane video çektim arkadaşlar ;) Videodaki makyajım ise bu oldu . Essence'i çok sevdiğimi hep söylerim. Bu makyajda da 4 Essence ürünü denk gelmiş. Mor farı yeni almıştım ve ilk kez kullandım. Metalik bir far bu. Çok sevdim valla baya şaşırttı beni açıkçası. Ciddi ciddi metalik yani,öyle lafta değil bence :)) Allık da Home sweet home koleksiyonundan pembeli olan. Açık pembe tarafını kullanıyorum ben. Koyu olan taraf çok belirgin duruyor cildimde,o yüzden hiç ona yanaşmıyorum. Essence long lasting kalemleri ise artık biliyorsunuz,aşk yaşadığım,çok sevdiğim kalemlerim :) Mor ve siyahını kullandım . Yani toplamda 4 Essence ürünü kullanmış oldum bu makyajımda. Rujum da yine artık benle bütünleşen Golden Rose perfect shine - 218 <3









3 yorum:

justuntitled dedi ki...

Göz makyajın ellerime "yarın gözlerini böyle boya ulen!" emrini verdi :)

Miskin Kek dedi ki...

Saçlar kızıl, ten beyaz, gözler de badem yapılı olunca mor tabii sevilir :) Harika olmuş makyajın, Essence metalik farlarını merak ettim sayende :)

Junkhead dedi ki...

justuntitled, yap yap hatta fotola :))

Miskin Kek,o ne güzel yorum öyle hehehh :)) Valla bunun arkasında metallic effect yazıyordu. Bazıları böyle demek ki :) Bir bak bakalım sen de.

Yorum Gönder