27 Nisan 2013

Video makyajım :)

  
  Yine bir makyajla karşınızdayım arkadaşlar ;) Bugün ardarda 4 tane video çektim. Bu makyajı yaptım. İlk kez bu renk bir far kullandım,bilmiyorum yakışmış mı .. Far Chissa'nın bir farı ve rengi bence muhteşem ! Terracotta tarzda bir far ,pigmentasyon şaşırtıcı. Her anlamda bayıldım bu fara ben ;) Geçen sene firma tarafından hediye gelen paketten çıkmıştı . Rengi çok çok beğenmiştim ama bir türlü fırsat bulup deneyememiştim. Bence her markada bulunmayan,çok ilginç bir renk. Tanım bile yapamıyorum yani :) Bronzumsu bir kahverengi mi desek ?? :)) Kaşaltıma da Flormar paletteki işaret koyduğum rengi uyguladım. Golden Rose allığı yeni aldım ve çok sevdim. Hemen kullandım gördüğünüz gibi . Esmerlerde hiç belli olmayacak,açık tenliler için çok ideal,çok tatlı bir tonu var. 







4 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

gayet yakışmış kuzum bu renk far:)

Kozmetik Aynası dedi ki...

Bebeğimm far muhteşemm olmuşş <3 <3 Ellerine sağlıkkk :)

Buse Çakan dedi ki...

bende farın rengini çok yakıştırdım, kahverengi göze bu tonlar oldukça hoş duruyor:)

Junkhead dedi ki...

Ayselim sağol muahh :-*

Zehracım teşekküüür :-*

Busecim,sağol. Ben tam emin olamamıştım ama yakışmış demek :)

Yorum Gönder