30 Nisan 2013

Son kozmetik alışverişlerim


   Son yaptığım kozmetik alışverişleriyle buradayım ;) Bu ürünlerin videosunu da çekip paylaşmıştım geçen gün. Bu da fotoğraflı postu olacak her zaman yaptığım gibi . Öncelikle Rossmann'da 3 parça Essence ürünü aldım. Tekli farları almak hiç aklımda yoktu ama 3,5 tl.lik indirim sepetinde güzel renkler görünce bir anneme,bir de kendime alayım dedim. Moru kendime seçtim tabi ki,annem de gümüş tonu far ve kalemler sevdiğinden gümüş renk olanı ona seçtim. Smokey eyes fırçasını da almak aklımdaydı hep,onu da alıp Essence fırçalarımı dörtledim. Sadece eyeliner fırçası yok,onu da almam zaten elimde 3 tane eyeliner fırçası var :D Yalnız farlarda şöyle bir sorun yaşadım . İkisini de 3,5 tl.lik sepetten almıştım ama fişe birini 5.45 tl. olan normal fiyatıyla geçmişler . Bunu eve dönerken farkettim,geri de gidemedim tabi. Neyse ki 2 tl.lik bir fark,önemsemedim artık napayım. Ama dikkat etmek lazım kasa arkadaşlar,hep böyle hatalar yapıyor bu çalışanlar :/



Diğer aldıklarım ise Golden Rose online satış sitesinden ;) 2 tane yeni çıkan Holiday serisi ojesinden aldım.Yanına da indirimli olan ürünlerden ekleyerek,Silky touch allık,aşık olduğum Perfect shine 218 no rujum ve tekli farlarından seçtim. Rujumu yedeklemek amacıyla aldım 5 tl.ye düşmüşken. Şuan 2.sini kullanıyorum.1 tane bitirdim :D Allığa ise bayıldım. Yanaklara kendi doğal pembeliğiymiş gibi çok tatlı ve hafif bir renk katıyor. Beyaz tenlilere öneririm.Aldığımdan beri 2-3 kez kullandım bile :) Tekli farlarından da başka bir rengi elimde vardı,çok memnun kaldım. Bir de bu mor-gri arası rengi aldım değişik geldiği için. Bu tekli farlar ile ilgili swatchlu bir yazım da yakında gelecek . Buarada ilk fotodaki GR siyah ve beyaz ojeler ise hediye olarak geldi. GR online satış sitesinden 10 tl. ve katları alışveriş yapanlara 10 tl.başına bir hediye yolluyormış. Bana da 3 tane gelmişti.Bir de kırmızı vardı ama o paketten kırık çıktığı için attım.





7 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

güle güle kullan tatlım aldıklarını :))
rujun rengi çok hoş duruyor

luna dedi ki...

Golden Rose'u o kadar övüyorsun ki gidip sırf senin güzel yorumların için alacağım bak:)

Junkhead dedi ki...

makyajlı kareler,sağol canım ;) O ruju 3.alışım .İlk kez bir rujun 3.sünü aldım. 1i bitti,2.yi kullanmaya başladım ve bunu da yine alıp yedekledim :D

Aytülcüm, valla bu allık ve far şaşırttı beni :) Bence dene derim,tekli farlarda çok güzel tonlar var valla .

svieri doroga dedi ki...

Allığın numarası falan var mı canım ben de merak ettim :)

Junkhead dedi ki...

svieri doroga,canım 201 no allık ;) Şuan indirimde sitesinde 6,5 tl.falandı .

Belle Amie dedi ki...

mavisler mavisler :) cok hoslar :)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

tekli farların 126 nosuna bakmalısın benim dibini görebildiğim yegane far olur kendisi:)

Yorum Gönder