08 Nisan 2013

Son kozmetik alışverişlerim

   Son zamanlarda aldıklarım bunlar :) Maybelline rocket rimel ve Nyc lacivert ojeyi dün Watsons'tan aldım. Onlar harici ürünleri geçen videomda göstermiştim. Rimmel Apocalips Nude eclipse,Colgate optik beyaz,paket mendil ve Nyc ojeler Watsons'tan . Nyx ojelerin tümünü 3,5 tl. yapmışlar. Ayrıca lacivert olan ojenin serisi 3 tl.ye inmişti . Essence'in yeni ürünlerinden 2 oje ve paleti Gratis'ten aldım. Paleti daha sonra ayrı bir postta tanıtacağım. Renklerine aşık oldum,tam benlik ;) <3 1 alana 1 bedava kampanyalı Bioderma'yı ve John Freida şampuanı ise onlineeczanem.com dan aldım. Temsili olarak 1 tanesini koydum Bioderma'nın .





9 yorum:

melisa yağmur dedi ki...

güle güle kullan hepsini :)

Güzellik Gezegeni dedi ki...

John Freida şampuanı önceden kullandın mı canım memnun musun ? Güle güle kullan hepsini :)

Junkhead dedi ki...

melisa yağmur,teşekkürler ;)

Güzellik Gezegeni,canım sağol :-* Evet John Freida'yı bu 3.alışım . Kötü değil ama öyle süper etkisi de yok. Memnunum yine de :D

Tuğçe Demir dedi ki...

iyi günlerde kullan :)

Sheena Punk dedi ki...

güle güle kullan hepsini, essence night club'ın renkleri harika görünüyor!
ayrıca bu yorumu blind melon-no rain dinleyerek yazdığım için çok mutluyum. müzik zevkin on numara :)

Junkhead dedi ki...

Tuğçe,teşekkürler :)

Sheena Punk,teşekkürler ;) Evet Essence paleti görürsen al bence. Renklere aşık oldum :D Müzik zevkime güvenirim,beğenilince de pek mutlu olurum hehehh :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bu rimel yeni çıkan değil mi tatlım? merak ediyorum onun yorumunu güle güle kullan tatlımm

Junkhead dedi ki...

Senem yavrum teşekküür :-* Evet bu Rocket son çıkan rimel ama elimde 2 rimel var şuan kullandığım. Biri bitmeye yakın başlıcam bunu kullanmaya. Daha denemedim yani :)

little butterfly dedi ki...

izleyicin oldum sena dursun olarak bana da beklerim http://nypdsena.blogspot.com/

Yorum Gönder